PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?

  • 41. Data: 2006-07-04 06:31:26
    Temat: Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Michał napisał(a):

    >Ludzie ciągle nie rozumiecie !!! Przez emigracje nie zmniejsza się
    >bezrobocie.

    Ale widze, ze kolega tez nie do konca rozumie. Zarabiajacy za granica
    "bezrobotni" w znakomitej czesci transferuja zarobione pieniazki do
    rodzinnego kraju. Duza grupa pracujacych za granica, to osoby, ktore
    zostawily rodziny w kraju. Oszczednosci wydaja w Polsce a nie tam.
    Znaczna ich czesc tutaj kupi mieszkanie lub wybuduje dom. To napedza
    popyt, potwierdzaja to tez banki, ktore odnotowuja silny wzrost
    transferow z zagranicy a przeciez spora grupa ludzi przywozi pieniazki w
    przyslowiowej skarpecie. Dalej bedziesz twierdzil, ze to nie pobudza
    rynku i nie wymusza zwiekszenia podazy ?
    darek

  • 42. Data: 2006-07-04 08:32:43
    Od: Daniel Rychcik <m...@s...w.google.pl>

    On 2006-07-03, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > a byłeś w Tajlandii i wiesz o czym mówię?

    Nie bylem, ale ex-mieszkanki tych krajow (sprowadzone sobie przez
    Szwajcarow za zony) mijam na ulicy w ilosci kilku na minute :) Z
    jakiegos powodu sa znacznie popularniejsze w tym "sporcie" niz
    Rosjanki, Ukrainki czy Polki. Czyzby Rosiewicz sie mylil? :-D

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 43. Data: 2006-07-04 13:13:53
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    > No dobra. A teraz poprosiłbym o:
    > a) - udowodnienie tych twierdzeń zawierające wiarygodne i sprawdzalne źródła
    > (wraz ze sprecyzowaniem dostępu do nich), profesjonalne analizy i opinie
    > uznanych rzeczoznawców,
    > albo:
    > b) - niepieprzenie bez sensu.

    odbijam pilke:
[...]

    zrozumiano?

  • 44. Data: 2006-07-04 15:21:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8dpih$41c$1@news.dialog.net.pl the_foe
    <t...@W...pl> pisze:

> [...]
    > a) - udowodnienie tych twierdzeń zawierające wiarygodne i sprawdzalne
    > źródła (wraz ze sprecyzowaniem dostępu do nich), profesjonalne analizy i
    Cienkiś. Mogłeś wymyślic coś własnego. Nie wyszło?

    Jotte

  • 45. Data: 2006-07-04 15:41:55
    Od: "Mario" <z...@g...pl>

    Mogę was pogodzić -- warunki w RP zmienia się na lepsze:
    KIEDY GŁODNI ZJEDZĄ BEZROBOTNYCH :(
    Użytkownik "darek" <d...@f...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Baza sygnatur wirusow (VPS): 0627-0, 2006-07-03
    > Przetestowano na: 2006-07-04 17:39:25
    > avast! - Copyright (c) 1988-2006 ALWIL Software.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0627-0, 2006-07-03
    Przetestowano na: 2006-07-04 17:42:01

  • 46. Data: 2006-07-04 16:36:20
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    >W wiadomości news:e8dpih$41c$1@news.dialog.net.pl the_foe

    > Cienkiś. Mogłeś wymyślic coś własnego. Nie wyszło?

    nic bardziej debilnego nie wymyslilem wiec, jesli mozna, uzylem Twojego tekstu.

  • 47. Data: 2006-07-04 17:02:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8e5e3$fv6$1@news.dialog.net.pl the_foe
    <t...@W...pl> pisze:

    > nic bardziej debilnego nie wymyslilem wiec, jesli mozna, uzylem Twojego
    > tekstu.
    Bo próbowałeś myśleć, a to nie Twoja dziedzina. Było walnąć od serca i samo
    by wyszło.

    Jotte

  • 48. Data: 2006-07-04 17:36:00
    Od: Adam <a...@m...w.stopce>

    > Niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego przy tak beznadziejnych płacach, polskie
    > towary są droższe od zachodnich.

    Bo mimo takich cen wciaz jest na nie popyt.
    To w USA trudniej namowic rodzine do kupna kolejnego aparatu cyfrowego,
    wymiany komputera na nowy, wymiany samochodu. Trzeba wiec bic sie cena.

    U nas rynek jeszcze wchlania wiele.

    --
    Adam
    usun literki "v": v...@v...vcomv

  • 49. Data: 2006-07-04 18:18:21
    Od: dah <dah_nospam_@wytnij_o2.pl>

    Michał napisał(a):

> [...]
    > rękodzieło. Z tego co sam widziałem: tokarz robi na starej tokarce np. 100
    > piastek (Ursus pompa wodna) gdy w innym zakładzie na CNC robi się 600.
    > Widziałem jak ludzie całego tira pakują ręcznie i pytam kierownika czy to
    > się opłaca, a on mówi że pewnie bo siła robocza tania a paliwo do raka
    > drogie ...Takich przypadków można mnożyć w 1000-ce, dlatego ci "prywaciarze"
    > z tych manofaktur będą niedługo podnosić lamęt jak nikt za 700 nie przyjdzie
    > i trzeba będzie 1200 wyłożyć - a żeby z kolei to się opłacało trzeba będzie

    imho bardzo mądry punkt widzenia , mym zdaniem bardzo dużo czasu zajmie
    wykształecenie nawyku wśród prywaciarzy patrzenia przez pryzmat
    długofalowych inwestycji i rozwoju a nie szybkich pieniędzy

    pzdr.adam

  • 50. Data: 2006-07-04 18:33:21
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma.pl> napisał w wiadomości

    > powiedz mi z jakiego punktu widzenia patrzysz ?
    >
    > a. pracownika
    > c. studenta

    Z tego. I też uważam że walisz brednie. Niedługo jak w firmach zacznie
    brakować ludzi porozmawiamy inaczej - wtedy ty będziesz stał przed bramą i
    prosił sie żeby ktoś przyszedł. Nie dalej jak 25 lat temu tak właśnie było.
    Albo faktycznie zaczniesz płacić i ludzie zaczną szanować prace i bać się
    zwolnienia - bo narazie każdemu wisi ...