PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawco, chcesz być traktowany poważnie? › Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    Subject: Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    <s...@p...org> <hqrgm4$10j$2@news.task.gda.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <hqvm4f$aoe$1@news.net.icm.edu.pl> <s...@p...org>
    <hr3g6j$lsa$1@news.net.icm.edu.pl> <s...@p...org>
    <hr3ldl$cmp$1@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <hr3mkg$gqe$1@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <hr3plh$qf2$1@news.onet.pl> <4bd5a9ec$0$2593$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 26 Apr 2010 17:15:34 +0300
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 26-04-2010 o 18:10:38 entroper <entroper-pocztaonetpeel> napisał(a):

    > Użytkownik "M" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Że niby nie będziesz do takich debili aplikować? Twoje prawo. "Debile"
    > będą mieli z głowy przemądrzałego kandydata, który już na dzień dobry nie
    > potrafi się podporządkować. Przy okazji dziękuję Ci w imieniu Twoich
    > niedoszłych kolegów z nowego miejsca pracy.
    > BTW, nadal uważam, że 1 strona wystarczy. Nie 1-2. 1. Pojedyncza, z
    > jednej
    > strony zadrukowana kartka jest zwyczajnie cudownie prosta i piękna.
    > Prawdopodobnie jesteś za mądry i zbyt doświadczony żeby to przyswoić.
    >
    > e.

    Tak sobie czytam te wywody "1" "2" strony, a moze wiecej... I dochodze do
    wniosku, ze w PL jest jeszcze calkiem dobrze, jesli chodzi o zasob ludzi
    do pracy. Gdyby polskich pracodawcow dopadla sytuacja, jak na Zachodzie,
    gdzie jest wiecej analfabetow, niz mrowek w mrowiskach, wtedy by nie
    marudzili i nie wymyslali debilizmow. Wowczas moznaby sie spodziewac np.
    podanych widelek placowych w ogloszeniach... A tak, mamy dalej bur..el,
    buractwo i kozakowanie. Zycze wszystkim HR i firmom, zeby dopadla ich
    sytuacja, aby zaczeli żebrac o to, by ktokolwiek u nich chcial pracowac.

    Mysle, ze niebawem skonczy sie "kryzys" na Zachodzie, i zacznie sie znowu
    wzrost gosp. - wtedy powroci normalnosc, gdy masa ludzi na nowo wyjedze z
    PL. Kwestia "1-2 "lat ;-) Ciekawe, co wtedy powiedza madrale, ktorzy
    uwazaja dzisiaj, ze mozna wybrzydzac i odrzucac cv wieksze niz 1 strona.