PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawco, chcesz być traktowany poważnie? › Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
  • Data: 2010-04-26 21:36:41
    Temat: Re: Pracodawco, chcesz być traktowany poważnie?
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-04-2010 o 22:14:42 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Zajmuja sie tym co robia najlepiej ;)

    Na ksiezycu? ;-) Bo wierz mi, ze ja sie znam na tym i owym i robie to
    najlepiej jak tylko umiem. Ale bedac sam sobie prezesem, na tym konkretnie
    sie nie znam, ew. tego nie lubie robic i z checia wolalbym zamienic to na
    etat, tylko po to, zeby zajac sie tylko tym, co lubie i umie najlepiej, a
    nie na ksiegowosci, zarzadzaniu, marketingu i innych bzdurach ;-) Uznasz
    to za brak profesjonalizmu?

    Ach... Dodam, ze nie kazdy "spec" mial szczescie urodzic sie w wielkim
    miescie... Prowincja tez istnieje, a tu juz nie jest tak latwo robic to,
    co by sie chcialo i lubilo - trzeba wlasnie szukac czegos w wielkim
    miescie...