PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca chce stare RMUA › Re: Pracodawca chce stare RMUA
  • Data: 2005-09-08 09:21:40
    Temat: Re: Pracodawca chce stare RMUA
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Na dzieńdobry" kadrowy kazał mi donieść RMUA od poprzednich pracodawców
    > motywując to koniecznością poznania podstawy wymiaru składki na
    > ubezpieczenie emerytalne/rentowe.
    > Czy ktoś z grupowiczów spotkał się z taką sytuacją ?

    Ja się spotkałem z umotywowaniem. Nie dawałem RMUA, jedynie napisałem nowemu
    pracodawcy oświadczenie, że moje dotychczasowe składki na ubezpieczenie w
    tym roku to X pln. Nawiasem mówiąc, dane do oświadczenia brałem właśnie z
    RMUA :)

    > Wydaje mi się, że RMUA jest poufne.
    Tak, są twoją własnością

    pozdrawiam
    Pegaz.

    -----
    Amatorzy zbudowali Arkę, a profesjonaliści Titanic-a.