PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prace interwencyjne a zasiłek chorobowy

  • 1. Data: 2006-08-28 06:36:35
    Temat: Prace interwencyjne a zasiłek chorobowy
    Od: Akryl <a...@o...pl>

    Witam
    Podjelam prace w ramach prac interwencyjnych. Umowa podpisana na czas
    określony - 6 miesiecy. Mam problemy zdrowotne. Bylam nietakdawno na 2
    tygodniowym zwolnieniu lekarskim.
    Mam pytanie czy po ustaniu umowy w ramach prac interwencyjnych mam prawo
    do zasiłku chorobowego?
    Dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Emila

  • 2. Data: 2006-08-28 09:12:55
    Temat: Re: Prace interwencyjne a zasiłek chorobowy
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Akryl" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    2
    > tygodniowym zwolnieniu lekarskim.
    > Mam pytanie czy po ustaniu umowy w ramach prac interwencyjnych mam

    Po przepracowaniu 30 dni masz prawo do płatnego zwolnienia
    lekarskiego, pierwsze 33 dni w roku kalendarzowym to wynagrodzenie
    chorobowe, od 34. dnia zasiłek chorobowy.
    Jeżeli umowa o pracę rozwiąże się w czasie zwolnienia lekarskiego, to
    za dalszy okres zwolnienia lekarskiego zasiłek chorobowy będzie
    wypłacał ZUS, max. do 182 dni zwolnienia lekarskiego.
    To tak ogólnie. Aby konkretnie coś doradzić, trzeba wiedzieć, od kiedy
    pracujesz,w jakich okresach korzystałaś już ze zwolnień lekarskich,
    czy kod tej samej choroby jest wpisany na zaświadczeniach ZUS ZLA.

    wa

  • 3. Data: 2006-08-28 20:38:17
    Od: Akryl <a...@o...pl>

    wektor napisał(a):
> [...]
    > pracujesz,w jakich okresach korzystałaś już ze zwolnień lekarskich,
    > czy kod tej samej choroby jest wpisany na zaświadczeniach ZUS ZLA.

    Witam
    Dziekuje serdecznie za odpowiedz.
    Umowe na prace interwencyjne podpisalam 4 maja 2006 roku do konca
    pażdziernika 2006 roku.
    Na 2 tygodniowym zwolnieniu lekarskim przebywalam w lipcu biezacego roku.
    W dalszym ciagu mam problemy zdrowotne jednak narazie nie przebywam na
    zwolnieniu chorobowym.
    W najbliższym czasie prawdopodbnie znowu bede zmuszona pojsc na chorobowe.
    Czy po rozwiazaniu umowy nadal bedzie przyslugiwalo mi prawo do zasiłku
    chorobowego.
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam cieplo
    Emila

  • 4. Data: 2006-08-29 18:44:39
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    jeżeli zachorujesz jeszcze przed rozwiązaniem umowy o pracę, to po
    rozwiązaniu umowy o pracę zasiłek chorobowy będzie wypłacał ZUS.

    wa