PracaGrupypl.praca.dyskusjePrace interwencyjne a zasiłek chorobowy › Re: Prace interwencyjne a zasiłek chorobowy
    From: Akryl <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prace interwencyjne a zasiłek chorobowy
    Date: Mon, 28 Aug 2006 22:38:17 +0200
    To: wektor <w...@i...pl>

    wektor napisał(a):
    > Użytkownik "Akryl" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czas
    > 2
    > prawo
    >
    > Po przepracowaniu 30 dni masz prawo do płatnego zwolnienia
    > lekarskiego, pierwsze 33 dni w roku kalendarzowym to wynagrodzenie
    > chorobowe, od 34. dnia zasiłek chorobowy.
    > Jeżeli umowa o pracę rozwiąże się w czasie zwolnienia lekarskiego, to
    > za dalszy okres zwolnienia lekarskiego zasiłek chorobowy będzie
    > wypłacał ZUS, max. do 182 dni zwolnienia lekarskiego.
> [...]

    Witam
    Dziekuje serdecznie za odpowiedz.
    Umowe na prace interwencyjne podpisalam 4 maja 2006 roku do konca
    pażdziernika 2006 roku.
    Na 2 tygodniowym zwolnieniu lekarskim przebywalam w lipcu biezacego roku.
    W dalszym ciagu mam problemy zdrowotne jednak narazie nie przebywam na
    zwolnieniu chorobowym.
    W najbliższym czasie prawdopodbnie znowu bede zmuszona pojsc na chorobowe.
    Czy po rozwiazaniu umowy nadal bedzie przyslugiwalo mi prawo do zasiłku
    chorobowego.
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam cieplo
    Emila