PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna dla programisty › Re: Praca zdalna dla programisty
    From: Paweł <root@[127.0.0.1]>
    Subject: Re: Praca zdalna dla programisty
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Wed, 26 Oct 2005 12:34:22 +0200

    Marcin Hoppe wrote:

    > Witam!
    >
    > Zainspirowany wątkiem na forum Gazety:
    >
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=23&w=304346
    85&a=30986181

    > dotyczącego pracy w domu chciałbym zapytać, czy znacie przypadki
    > programistów pracujących dla firm (nie chodzi mi o freelancerów) w domu?
    > Czy duże i znane firmy zatrudniają w ten sposób, czy to domena firm
    > średnich i małych? Przykłady takich firm byłyby szczególnie cenne :).

    Mi się kiedyś zdarzyło prawie pracować w takiej firmie, ale sprawa
    pękła na umowie. Chcieli żebym podpisał NDA, które zawierało wiele
    wiążących przepisów łącznie z paragrafami prawa bankowego przez które
    w razie jakiejś zadymy bank mógłby mnie skubnąć na kwotę do 1 mln pln
    + dużo latek za kratkami.

    Jeśli chodzi o poszukiwanie programistów, to firma owa wysłała maila
    na listę dyskusyjną deweloperów PLD Linux i stamtąd się o nich dowiedziałem.

    Od strony techniczej praca polega na rozwijaniu oprogramowania dla
    klientów z sektora biznesowego. Źródłą są trzymane w repozytorium CVS
    z dostępem via SSH. Kontakt między programistami, to wewnętrzna zamknięta
    lista mailowa. Jak więc widać da się tak pracować i chyba nawet nieźle
    z tego żyć.

    Owa frma to: http://cs.net.pl/