PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna dla firmy z Unii Europejskiej › Re: Praca zdalna dla firmy z Unii Europejskiej
    From: Phyt0n <1...@1...1pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca zdalna dla firmy z Unii Europejskiej
    Date: Thu, 24 May 2007 09:33:14 +0200
    Sender: p...@1...160.253.4

    Piotr 'Qertoip' Włodarek wrote a message concerning to following matters on
    2007-05-24 08:19:
    > Firma z Niemiec chce, abym pracował dla niej zdalnie przy produkcji
    > oprogramowania. Ta firma nie ma siedziby w Polsce.
    >
    > - Jakie formy prawne mamy do wyboru?
    > - Czy muszę lub czy opłaca się zakładać w tym celu D.G. lub Sp. z
    > o.o.?
    > - Gdzie o tym poczytać? Ostro googlowałem, ale brak konkretów.
    >
    > Nie jestem prawnikiem. Od czego zacząć by rozpoznać temat? Z góry
    > serdecznie dziękuję!

    hmm .. a masz pracowac jako wolny strzelec czy na stale? ogolnie to polska ma
    raczej z niemcami podpisana umowe o unikaniu podwojnego opodatkowania, wiec nie
    bedziesz mial problemu, jesli oni zaplaca wszystkie podatki u siebie, a Tobie
    zaplaca pensje netto.
    --
    Pozdrowienia!
    Marcin "Phyt0n" Paczkowski