PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna dla firmy z Unii Europejskiej › Praca zdalna dla firmy z Unii Europejskiej
  • Data: 2007-05-24 06:19:47
    Temat: Praca zdalna dla firmy z Unii Europejskiej
    Od: Piotr 'Qertoip' Włodarek <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Firma z Niemiec chce, abym pracował dla niej zdalnie przy produkcji
    oprogramowania. Ta firma nie ma siedziby w Polsce.

    - Jakie formy prawne mamy do wyboru?
    - Czy muszę lub czy opłaca się zakładać w tym celu D.G. lub Sp. z
    o.o.?
    - Gdzie o tym poczytać? Ostro googlowałem, ale brak konkretów.

    Nie jestem prawnikiem. Od czego zacząć by rozpoznać temat? Z góry
    serdecznie dziękuję!