PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna :() › Re: Praca zdalna :()
  • Data: 2004-06-02 22:17:06
    Temat: Re: Praca zdalna :()
    Od: "Artur" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałem tylko podkreślić że takie ogłoszenia nie dadzą nam niczego dobrego
    (przynajmniej kasy za która dąży każdy
    ). Osobiście mam przyjaciela który skutecznie utrzymuje się (i nie tylko :)
    główne źródło dochodów!! ), przy życiu, właśnie poprzez drogę elektroniczną.
    Moim postem chciałem tylko podkreślic bezsens ogłoszeń mówiących o pracy
    "zdalnej", która nie ma tak naprawdę nic wspólnego z rzeczywistością której
    szuka człowiek chcacy znależć godną pracę - np. informatyk tak jak Ja.

    Art