PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca zdalna › Re: Praca zdalna
  • Data: 2002-12-03 13:22:32
    Temat: Re: Praca zdalna
    Od: Fudark <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Dec 2002 23:56:24 +0100, "Asia Kubiak" <a...@b...pl> wrote:

    >Zwykle umowa zlecenie.

    ja pracuje zdalnie juz od jakiegos czasu i na razie tylko na umowe o
    dzielo albo umowe zlecenie, pracodawcy sa raczej niechetni do stalych
    umow o prace, ale pewnie tez sie zdarzaja :)

    >Zasadniczy minus takiej pracy- budzisz sie rano i juz jestes w pracy :((
    >niezaleznie od tego czy to sroda czy niedziela.

    to zalezy jak sobie ulozysz, ja zawsze staram sie miec weekendy wolne,
    a specyfika pracy (mam scisle deadline'y kazdego dnia) powoduje ze
    przewaznie juz od 14 jestem wolny a nie musze nigdzie dojzdzac,
    szykowac sie do pracy, tloczyc w metrze i denerwowac w korkach... no i
    do pracy mam doslownie 'dwa kroki' :)

    Krzysiek