PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca za granicą i jednoczesne studia w Polsce?

  • 1. Data: 2003-10-22 00:55:54
    Temat: Praca za granicą i jednoczesne studia w Polsce?
    Od: "karpiu" <k...@W...onet.pl>

    Czy można pracować w UE (np w Danii) i jednocześnie studiować zaocznie w Polsce
    (i weekend/miesiąc)? Czy pracodawca zgodzi się na takie comiesięczne wyjazdy?

    Pozd, Marcin.

  • 2. Data: 2003-10-22 09:14:44
    Temat: Re: Praca za granicą i jednoczesne studia w Polsce?
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    "karpiu" <k...@W...onet.pl> wrote in message
    > Czy można pracować w UE (np w Danii) i jednocześnie studiować zaocznie w
    Polsce
    > (i weekend/miesiąc)? Czy pracodawca zgodzi się na takie comiesięczne
    wyjazdy?

    Pracodawcy nie obchodzi co robisz w weekendy, tak dlugo jak dlugo w
    poniedzialek jestes z powrotem w pracy, tylko po co ci to, nie lepiej podjac
    studia w miejscu pracy/zamieszkania ?

    Teq

  • 3. Data: 2003-10-22 18:32:28
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

> [...]
    Polsce
    > (i weekend/miesiąc)? Czy pracodawca zgodzi się na takie comiesięczne

    Tak, na 100% Ci pozwoli. :-))))

    Powiedz mi za to, czy moge sobie w ten piatek wyjechac do kumpla na
    dzialke??? Czy pracodawca zgodzi sie na taki wyjazd??

    Pozd, Jarek

    PS. Zastanow sie jak ktos ma Ci dac odpowiedz na takie pytanie, skoro nie
    podales zadnych szczegolow? Ani pracodawcy, ani kraju, ani charakteru
    pracy??? Czy uwazasz ze na p.p.d sa jacys zawodowi wrozbici??? ehhh