PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nauczyciel-jakiw wykształcenie/wymagania?

  • 1. Data: 2003-10-21 23:21:48
    Temat: Nauczyciel-jakiw wykształcenie/wymagania?
    Od: "karpiu" <k...@W...onet.pl>

    Witam;
    jakie warunki trzeba spełniać, aby zostać nauczycielem (w technikum rolniczym)?
    Czy trzeba mieć magistra, czy inż wystarczy?(mam inżyniera, robię magistra).

    Czy trzeba mieć przygotowanie pedagogiczne, czy można zostać zatrudnionym w
    trakcie robienia kursu pedagogicznego?

    Pozd, Marcin.

  • 2. Data: 2003-10-22 05:56:40
    Temat: Odp: Nauczyciel-jakiw wykształcenie/wymagania?
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > Czy trzeba mieć przygotowanie pedagogiczne, czy można zostać zatrudnionym
    > trakcie robienia kursu pedagogicznego?

    wszystko zalezy od dyrekcji szkoły, jednakże przygotowanie pedagogiczne być
    musi. Dyrekcja również może zatrudnić Ciebie (z własnych chęci) jeżeli
    jestes w trakcie kursu. Różnica dla Ciebie jest taka, że do momentu
    ukończenia kursu (kiedy nie masz jeszcze tytułu mgr ani.i papierka
    ukonczenia kursu) jestes tylko nauczycielem stażystą - mniejsze $.

    sajmon