PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca z komputerem - czestotliwosc odswiezania monitora › Re: Praca z komputerem - czestotliwosc odswiezania monitora
    From: zch28 <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca z komputerem - czestotliwosc odswiezania monitora
    Date: Mon, 12 Jun 2006 22:47:48 +0200

    SOCAR napisał(a):

    > Nie obraź się ale mam wrażenie że wymyślasz głupoty. Sam spędzam bardzo
    > dużo czasu przed komputerem i pracuje mającym już pare lat LG-Flatron T710
    > który jest monitorem CRT. Szczerze powiedziawszy dopiero teraz zajrzałem do
    > ustawień odświeżania i była ona ustawiona na 60Hz. I mimo to nie mam takich
    > problemów i tak nie narzekam jak Ty.
    >
    > Jeżeli masz aż tak wielkie problemy ze wzrokiem idź do lekarza bo IMHO
    > będzie to jedyna możliwość wymiany monitora na inny. Choć osobiście na
    > miejscu szefostwa zastanowiłbym się nad inną "zmianą". :|

    Te częstotliwości wszystkiego nie mówią o monitorze.
    Mam w pracy 17" 85Hz (5 lat już ma jakiś AOC) i dwuletniego Hyudaia 75Hz.
    Ten domowy jest dla mnie sporo lepszy mimo gorszego odświeżania.
    Kiedyś też sporo siedziałem przy 14"800x600 60Hz i się dało.
    Teraz po 10 latach przy kompie nie wysiedzę godziny przy 60 Hz.
    I nie chodzi tu o marudzenie tylko o wydajność i zdrowie pracownika.

    zch