PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca z komputerem - czestotliwosc odswiezania monitora › Re: Praca z komputerem - czestotliwosc odswiezania monitora
  • From: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca z komputerem - czestotliwosc odswiezania monitora
    Date: Mon, 12 Jun 2006 14:52:24 +0200

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1hi9hwml2lb0z$.dlg@kapselek.net...

    > Dziekuje za post :)
    > Ale faktem jest ze informatyka zajmuje sie zawodowo i o tym, ze 85hz
    > takie "minimalne optimum" to wiedzialem juz wczesniej. Choc faktycznie
    > zauwazylem, ze niektorzy potrafia pracowac we wzglednym zdrowiu na
    > nizszych
    > czestotliwosciach, ale ogolnie sie mowi ze 85hz to ta graniczna
    > wartosc.
    >
    > No nic, mam jakies linki z innych postow wiec sprobuje w przyszlym
    > tygodniu
    > powalczyc o swoje.
> [...]

    Ja np. Siedziałem przed monitorem który przy 85 Hz - deklarowanych,
    nieco rozmazuje obraz, zmniejszyłem do 75 i jest lepiej. Poza tym na tym
    samym monitorze wcześniej mnie oczy bolały, teraz nie, bo znalazłem
    fajną stronę (niestety nie pamiętam adresu) do prawidłowego ustawienia
    parametrów monitora i jest zdecydowanie lepiej. Żeby oczy mniej bolały,
    dobrze jest zmienić domyślny kolor tła okien i aplikacji z białego na
    jasny siwy. Naprawdę to duuuużo daje.

    --
    bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
    Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!