PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca z Urzedu Pracy

  • 1. Data: 2003-06-25 15:04:34
    Temat: Praca z Urzedu Pracy
    Od: maX <e...@w...pl>

    Czasami slyszy sie, ze pewne instytucje (najczesciej panstwowe,
    samorzadowe)
    zatrudniaja na czas okreslony zarejestrowanych bezrobotnych. Pytanie
    tylko, czy
    takie procedury sa raczej czeste czy tylko zdarzaja sie nielicznym.
    Ktos z was otrzymal w ten sposob prace ?
    Chodzi o to czy powinienem miec racjonalne nadzieje, ze predzej czy
    pozniej (lepiej predzej) otrzymam oferte. Bo ostatnio to w ogole nie
    grzeje mnie za bardzo "czlonkostwo w klubie PUP". Dochodze do
    przekonania ze i tak nie sa w stani mi nic pomoc, wiec chyba postanowie
    zapisac sie na jakies studia. Co radzicie, byc stalym bywalcem PUPy, czy
    postudiowac sobie co nieco (oczywiscie tak dla zabicia czasuaz nie
    znajde jakiejs pracy;
    nie wiem czy wytrzymalbym drugie 5 lat).

    maX

  • 2. Data: 2003-06-25 22:56:16
    Temat: Re: Praca z Urzedu Pracy
    Od: "Mrowka" <m...@w...pl>

    Użytkownik "maX" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko, czy
    > takie procedury sa raczej czeste czy tylko zdarzaja sie nielicznym.
    > Ktos z was otrzymal w ten sposob prace ?

    Mojemu bratu znalazl Posredniak prace,na etat .

    Pozdrawiam.Magda

  • 3. Data: 2003-06-26 11:56:30
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

> [...]
    > postudiowac sobie co nieco (oczywiscie tak dla zabicia czasuaz nie
    > znajde jakiejs pracy;
    > nie wiem czy wytrzymalbym drugie 5 lat).

    Staryyy wal na studia jak masz okazję to się drugi rasz wybawisz..
    A tak na serio to akurat na pośredniak to bym nie liczył. Po studiach raczej
    mało kto tam pracę dostaje.
    Pozdrawiam
    PawełW.

  • 4. Data: 2003-06-26 12:37:54
    Od: "saba gwizdalska" <s...@N...gazeta.pl>

    hey,

    nie licz na PUP, szukaj pracy a wlasna reke,bo w urzedzie pracy zapominaja o
    Tobie jak wyjdziesz za drzwi:(. w tamtym tygodniu obronilam sie i szukam
    pracy.pracodawcy mowia ze nie lubia absolwentow:(wola teraz studentow. moze
    drugiw studia:),moze wyjazd zagranice.powodzenia.saba

  • 5. Data: 2003-06-26 14:22:04
    Od: maX <e...@w...pl>

    > Staryyy wal na studia jak masz okazję to się drugi rasz wybawisz..
    > A tak na serio to akurat na pośredniak to bym nie liczył. Po studiach raczej
    > mało kto tam pracę dostaje.

    Pewnie, wlasnie dzisiaj zlozylem papiren na moj uniwerek, powinni mnie przyjac.
    A z urzedem pracy i tak dopiero sie rozstane w pazdzierniku jak zostane
    studentem.
    PUP niech sobie sam radzi.

  • 6. Data: 2003-06-27 20:19:27
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Mojemu bratu znalazl Posredniak prace,na etat .

    A jakie to jest zajęcie ?
    Ja osobiscie uwazam, ze problem bezrobocia mozna by łatwiej zniwelować
    zwalniajac np na rok z ZUSu i podatkow chetnych pracowac dla siebie, niz
    tworzyc armie ludzi spisujacych na listy ludzi, co nie umieja pracy znalezc.

    Wojtek

  • 7. Data: 2003-07-03 12:35:12
    Temat: Odp: Praca z Urzedu Pracy
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik fotech <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dysk
    usyjnych napisał:bdi93g$1k2$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > zwalniajac np na rok z ZUSu i podatkow chetnych pracowac dla siebie, niz
    > tworzyc armie ludzi spisujacych na listy ludzi, co nie umieja pracy znal

    Zgadzam sie z Toba absolutnie.
    Na tym ta cala gra urzedu pracy polega, ze maja prace Ci , co w nim pracuja
    ;)
    Wogole to ja za bardzo nie wiem po co tam tyle osob pracuje, u mnie w Gdyni
    to chyba z 15 stanowisk jest. Ostatnio bylem tam pare razy i pustki.
    Eh.
    Pozdr.
    Andrzej.