PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Za malo czy nie ?

  • 1. Data: 2003-06-25 15:01:06
    Temat: Re: Za malo czy nie ?
    Od: "Daniel" <g...@p...onet.pl>

    >To zalezy ile bedziesz to robil. Jesli zajmie Ci to 4-5 dni to jest
    >ok, jesli miesiac - beznadziejne.

    To nie jest z pewnoscia robota na 4-5 dni, boje sie ze to moze potrwac nawet 1,5
    miesiaca, w koncu to bardzo duzy projekt, w sieci dowiedzialem sie ze programisci
    maja stawke 50 - 100 PLN za 1h pracy, nie wiem czy to byloby w pozadku gdybym tyle
    zazadal wiec sprobuje moze 30 zl / 1h,
    czy to bedzie w pozadku ? W koncu to jest umowa na stala prace, a nie na umowe o
    zlecenie...sam nie wiem......prosze o rade

    no i czy te 200 PLN jest wystarczajace w przypadku gdy w danym miesiacu nie bedzie
    zadnych zlecen ?

    doradzcie prosze...

    >Potem sie dziwic ze zarobki sa coraz gorsze jesli sytuacja
    >zmusza ludzi do brania zlecen za zlodziejskie pieniadze.

    dokladnie......... zyjemy w marnej polskiej rzeczywistosci.......

    Z tym ze chcialbym zaznaczyc, iz nie jest to zlecenie a stala praca.

    >Przychodzi potem student ktory odwali robote za 1/5 ceny
    >i jest szczesliwy a stawki leca na leb na szyje.

    no to tez niestety prawda.....

    >(na szczescie dotyczy to tylko popularnych i non-critical dziedzin
    >takich jak Java, PHP, Delphi)

    zgadza sie

    FX

  • 2. Data: 2003-06-25 17:26:53
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik Daniel napisał:

> [...]
    zlecenie...sam nie wiem......prosze o rade

    > no i czy te 200 PLN jest wystarczajace w przypadku gdy w danym miesiacu nie bedzie

    A przeżyjesz za 200PLN? Bo ja nie. Chyba, że ma to byc praca tzw.
    "dodatkowa"

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 3. Data: 2003-06-27 06:14:41
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Daniel" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > no i czy te 200 PLN jest wystarczajace w przypadku gdy w danym miesiacu
    nie bedzie zadnych zlecen ?

    > doradzcie prosze...

    Ja nie rozumiem, jesli to stala praca to i powinna byc stala pensja a nie
    uzalezniona od zlecen...

    Kania