PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca z Urzedu Pracy › Praca z Urzedu Pracy
    From: maX <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca z Urzedu Pracy
    Date: Wed, 25 Jun 2003 17:04:34 +0200

    Czasami slyszy sie, ze pewne instytucje (najczesciej panstwowe,
    samorzadowe)
    zatrudniaja na czas okreslony zarejestrowanych bezrobotnych. Pytanie
    tylko, czy
    takie procedury sa raczej czeste czy tylko zdarzaja sie nielicznym.
    Ktos z was otrzymal w ten sposob prace ?
    Chodzi o to czy powinienem miec racjonalne nadzieje, ze predzej czy
    pozniej (lepiej predzej) otrzymam oferte. Bo ostatnio to w ogole nie
    grzeje mnie za bardzo "czlonkostwo w klubie PUP". Dochodze do
    przekonania ze i tak nie sa w stani mi nic pomoc, wiec chyba postanowie
    zapisac sie na jakies studia. Co radzicie, byc stalym bywalcem PUPy, czy
    postudiowac sobie co nieco (oczywiscie tak dla zabicia czasuaz nie
    znajde jakiejs pracy;
    nie wiem czy wytrzymalbym drugie 5 lat).

    maX