PracaGrupypl.praca.dyskusje › Za malo czy nie ?

  • 1. Data: 2003-06-25 14:09:13
    Temat: Za malo czy nie ?
    Od: "Daniel" <g...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich !

    Otoz mam taki klopot - Pewna firma oferuje mi stala prace na pelen etat na stanowisku
    programisty, problem w tym ze niezbyt satysfakcjonuje mnie oferowane przez nia
    wynagrodzenie -

    1000 PLN za wykonanie skryptu php obslugujacego aukcje internetowe (jak Allegro)
    200 PLN, minimalna stawka, w przypadku gdy w danym miesiacu nie bedzie zadnego
    zlecenia.

    Nie wiem czy mam racje, ale wydaje mi sie ze za napisanie tak duzego skryptu do
    obslugi aukcji to zbyt mala kwota.....jedynym plusem ktory przemawia na korzysc tej
    umowy jest fakt iz firma oferuje mi staz, co moze sie napewno przydac w
    przyszlosci...........dlatego prosilbym wszystkich tych ktorzy pracuja w tej branzy,
    aby pomogli mi znalesc sie w tej trudnej sytuacji i ustalic czy jest to dobre
    wynagrodzenie czy nie.Firmie mam dac odpowiedz dzisiaj wieczorem.

  • 2. Data: 2003-06-25 14:44:11
    Temat: Re: Za malo czy nie ?
    Od: f...@p...onet.pl

    > dlatego prosilbym wszystkich tych ktorzy pracuja w tej branzy, aby pomogli mi
    znalesc sie w tej trudnej sytuacji i ustalic czy jest to dobre wynagrodzenie
    czy nie.

    To zalezy ile bedziesz to robil. Jesli zajmie Ci to 4-5 dni to jest
    ok, jesli miesiac - beznadziejne.

    Potem sie dziwic ze zarobki sa coraz gorsze jesli sytuacja
    zmusza ludzi do brania zlecen za zlodziejskie pieniadze.

    Przychodzi potem student ktory odwali robote za 1/5 ceny
    i jest szczesliwy a stawki leca na leb na szyje.

    (na szczescie dotyczy to tylko popularnych i non-critical dziedzin
    takich jak Java, PHP, Delphi)

    FX

  • 3. Data: 2003-06-25 14:54:42
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i jest szczesliwy a stawki leca na leb na szyje.
    >
    > (na szczescie dotyczy to tylko popularnych i non-critical dziedzin

    Java to dla ciebie non-critical? J2EE też?

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++

  • 4. Data: 2003-06-25 15:01:43
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > 1000 PLN za wykonanie skryptu php obslugujacego aukcje
    > internetowe (jak Allegro)

    Dobrze, że dodałeś "jak Allegro", bo jeśli to samo powiedział
    Ci zlecający, to możesz mu powiedzieć, że albo sobie jaja robi,
    albo nie wie, jak od środka wyglądają połączenia i relacje
    między składnikami Allegro. Może z zewnątrz niektórym się to
    wydaje siermiężne, ale pracy przy takim systemie jest...

    Aukcja aukcji nierówna, ale powiem Ci, że Amerykanie (już
    nie pamiętam nazwy firmy, może wyszperam gdzieś w moim
    archiwum) sprzedali jednemu z moich klientów w miarę sprawny
    system tego typu (do obsługi aukcji), możliwy do zaadaptowania
    w kilku wersjach językowych, itd. (generalnie dobrze edytowalny)
    w promocji (30% czy 40% zniżki) za 3.000 PLN. Było to dwa lata
    temu.
    Weź pod uwagę, że firma raz napisany produkt może sprzedawać
    praktycznie hurtowo.

    Słowem: zlecający albo nie wie, ile nad tym jest pracy
    albo Cię nie ceni albo z góry uznał, że produkt nie będzie
    wykonany profesjonalnie (ale wątpię, żebyś dał mu powody
    do takich osądów jeszcze przed rozpoczęciem współpracy, jeśli
    w ogóle).

    Pozdrawiam!
    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj

  • 5. Data: 2003-06-25 15:29:40
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Daniel" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    Allegro)
    > 200 PLN, minimalna stawka, w przypadku gdy w danym miesiacu nie bedzie

    Dostarcz im to za co gotowi sa zaplacic - czyli lekko zmodyfikowany projekt
    open-source.

    Acha - i nie zapomnij ich uswiadomic, ze za taka kase o "Allegro" moga
    zapomniec ... :-)

  • 6. Data: 2003-06-25 15:47:48
    Od: "JW" <b...@f...pl>

    W artykule news:bdcaa6$2jf$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki Daniel z adresu <g...@p...onet.pl> napisał:

    > Witam wszystkich !
    >
    > Otoz mam taki klopot - Pewna firma oferuje mi stala prace na pelen
    > etat na stanowisku programisty, problem w tym ze niezbyt
    > satysfakcjonuje mnie oferowane przez nia wynagrodzenie
    [...]

    warto wziasc pod uwage jeszcze jeden aspekt - stala praca czy jej brak i
    dalsze (mniemam) poszukiwania; jesli znasz sie na rzeczy to powinenes cos
    znalesc, choc troche czasu moze to zajac

    JW

  • 7. Data: 2003-06-25 17:07:02
    Od: "Ulek" <u...@i...pl>

    > (na szczescie dotyczy to tylko popularnych i non-critical dziedzin
    > takich jak Java, PHP, Delphi)

    A co wg Ciebie jest niepopularne i critical?

    Pozdrawiam, Ulek.

  • 8. Data: 2003-06-26 20:27:40
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Java to dla ciebie non-critical? J2EE też?

    Wszystko zalezy co sie pod tym robi :-)
    Bo mozna sklep internetowy - non critical
    a mozna i intranetowa aplikacje do obslugi sal operacyjnych w
    szpitalach - to juz jest critical.

    Ale ogolnie - jak cos jest non critical i moze to zrobic pierwszy lepszy
    student (lepiej lub gorzej) to stawka leci w dol.

    FX

  • 9. Data: 2003-06-26 20:28:33
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > A co wg Ciebie jest niepopularne i critical?

    np. AS/400, ERP itp.

  • 10. Data: 2003-06-26 20:49:32
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik FX napisał:

    > Wszystko zalezy co sie pod tym robi :-)
    > Bo mozna sklep internetowy - non critical
    > a mozna i intranetowa aplikacje do obslugi sal operacyjnych w
    > szpitalach - to juz jest critical.

    nie można, zajrzyj do licencji

    > Ale ogolnie - jak cos jest non critical i moze to zrobic pierwszy lepszy
    > student (lepiej lub gorzej) to stawka leci w dol.

    Student czy dziadek kogo to obchodzi? Ważne, że ma być zrobione dobrze,
    na czas i jak najtaniej.

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider