PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca wakacyjna w Londynie - jakie widoki? › Re: Praca wakacyjna w Londynie - jakie widoki?
  • Data: 2005-05-06 13:17:11
    Temat: Re: Praca wakacyjna w Londynie - jakie widoki?
    Od: "brovar" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dysiek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d5flu9$bii$1@inews.gazeta.pl...
    > Zgadza sie, jednak znajomosc wiedzy Brovara ktorego nie znam moge okreslic
    > orientacyjnie tylko w ten sposob. Znam ludzi, ktorzy mowia, ze posluguja
    > sie
    > jezykiem "dobrze" a nie idzie im sklecenie kilku zdan. Jezeli ktos opiera
    > sie np na ocenie z matury to otrzymanie 6 na niej tez o niczym nie
    > swiadczy - poziom matury jest imho strasznie niski Stad moje zapytanie o
    > certyfikat.

    Masz rację, niestety certyfikatów nie posiadam, chodzilo mi o to, ze
    potrafie sie porozumiec np. z Anglikiem czy Niemcem po angielsku, czy o to,
    ze mialem okazje tlumaczyc jakiegoś Araba młodego co do szkoły przyjechał -
    bez większego problemu. Źle to sformułowałem troche... "Komunikatywna
    znajomość" lepiej oddaje stan rzeczy ;). A ze matura ma strasznie niski
    poziom - to fakt, dzisiaj zdawalem pisemny angielski i wyszedlem godzine
    przed czasem:) a o wyniki sie nie obawiam.

    > Pozdrawiam
    > Dysiek

    Pozdrawiam
    Brovar