PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca wakacyjna w Londynie - jakie widoki? › Re: Praca wakacyjna w Londynie - jakie widoki?
  • Data: 2005-05-06 23:02:54
    Temat: Re: Praca wakacyjna w Londynie - jakie widoki?
    Od: "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dysiek" <n...@i...pl> wrote in message
    news:d5fsb8$ddq$1@inews.gazeta.pl...

    > Jesli potrafisz bez zgrzytow, kulturalnie mowic i pisac to na pewno masz
    > wieksze szanse niz ludzie, ktorzy wyruszaja do UK bez zadnej lub z
    > minimalna
    > znajomosca jezyka (a takich wbrew pozorom jest sporo). Mozesz wtedy szukac
    > pracy jako kelner, barman, kasjer itp.

    No ciekawe ja bedzie w tym roku. Bo w zeszlym, kilkadziesiat dni po
    uwolnieniu
    rynku na wyspach, to tym co przychodzili z CV do pospolitych prac kazali
    skladac
    papiery na kilkusetkartkowa kupke. Widzialem ludzi szwendajacych sie po
    Dublinie
    bez skutku podczas gdy Wyborcza piala o wakatach.
    Minal rok, codziennie (wg statystyk) do Irlandii przybywa ok. 100 Polakow
    szukajacych
    pracy. A na wakacje dolaczaja mniej zdesperowani ale jednak szukajacy
    swojego
    doswiadczenia w anglojezycznym kraju Hiszpanie, Chinczycy, Francuzi, Wlosi
    itd.

    Rzady GB i IRL oszacowaly ilosc wolnych miejsc pracy w planie kilkuletnim, a
    naplyw imigrantow przekroczyl oczekiwania kilkakrotnie.

    Pozdr
    gslabs