PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca wakacyjna w Londynie - jakie widoki? › Re: Praca wakacyjna w Londynie - jakie widoki?
  • Data: 2005-05-06 10:30:16
    Temat: Re: Praca wakacyjna w Londynie - jakie widoki?
    Od: "Dysiek" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Wybór padł na Londyn (jako
    > że obaj znamy angielski bardzo dobrze)

    Bardzo dobrze to znaczy? IMHO pojecie "bardzo dobrze" oznacza Certificate of
    Advanced English a nie np mature na 6.

    > i stąd moje pytanie: jakie są widoki
    > na znalezienie w miare dobrze płatnej pracy w sezonie wakacyjnym
    (interesuje
    > nas wyjazd na ~10 tygodni - od poczatku lipca do polowy września)?

    Do Londynu wali wiekszosc ludzi - ja proponowalbym wybranie jakiegos innego
    duzego miasta.

    > Ile można
    > przez ten czas zarobic?

    Najmniejsza stawka to 4.85 f za godzine (podatek do ciebie wraca, bo nie
    wyrobisz limitu od ktorego obowiazuje)

    > Jakie formalności należy załatwić?

    Jak znajdziesz fajnego pracodawce to wszystko pomoze ci zalatwic (lub
    zalatwi za ciebie) i nie bedzie problemu. A jak nie to wszystkiego sie
    dowiesz w Job Center.

    Dysiek