PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w urzędzie. Do kogo aplikacje?

  • 1. Data: 2004-09-06 12:15:35
    Temat: Praca w urzędzie. Do kogo aplikacje?
    Od: "Regent" <m...@g...pl>

    Witam
    Jeżeli wysyłam w ciemno swoją aplikacje w sprawie pracy do kogo ją
    adresować?
    Mam na mysli róznej maści urządy (państwowe, samorządowe).
    Pisać bezposrednio do najwyżeszej "szychy" w danym urzedzie (prezydenta,
    marszlka, dyrektora, kierownika) czy tez może raczej do działów
    personalnych?
    Gdzie wysłac żeby nie trafiła od razu do kosza?

    A tak swoja droga to jak one rekrutują pracowników? Oficjalnie sie nie
    ogłaszają :-(

    Pzdr

  • 2. Data: 2004-09-06 13:14:12
    Temat: Re: Praca w urzędzie. Do kogo aplikacje?
    Od: Sławomir Świętoniowski <s...@m...pl>

    Regent wrote:
> [...]
    > Gdzie wysłac żeby nie trafiła od razu do kosza?
    >
    > A tak swoja droga to jak one rekrutują pracowników? Oficjalnie sie nie

    Ogłaszają, trzeba tylko wiedzieć, gdzie ;), polecam ten adres:

    http://www.usc.gov.pl/i-096.html

  • 3. Data: 2004-09-06 16:18:45
    Od: "Kaktusak" <r...@p...trzepak.net>

    Hmm ja bym do marszalka nie wysylal bo on i tak odbiera tylko listy od
    innych szych:)
    W przypadku urzedu marszalkowskiego w malopolsce ( i podejzewam ze innych
    tez ) obowiazuje rekrutacja wewnetrzna tzn awanse i przesuniecia wsrod
    obecnych pracownikow i w wyjatkowych przypadkach (specjalisci) z zewnatrz, i
    sa to wytyczne oficjalnego zarzadzenia marszalka
    A jesli chodzi o nowych szeregowych pracownikow to o ile sie pojawiaja to
    sposrod np stazystow w urzedzie

  • 4. Data: 2004-09-06 20:20:48
    Od: "anialandia" <a...@p...onet.pl>

    z doświadczenia wiem, że nie ma sensu wysyłac oferty "w ciemno". takie
    oferty trafiają od razu do kosza. polecam biuletyn służby cywilnej
    http://www.usc.gov.pl/apps/fr/index.jsp?place=usc_su
    b_menu_a&news_cat_id=144,
    gdzie znajdują się oferty na wolne stanowiska.

    pozdrawiam
    ania