PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w szkole

  • 11. Data: 2004-08-17 06:34:50
    Temat: Re: Praca w szkole
    Od: "Jetty" <e...@t...pl>

    > Czyli - jak widać - można :)
    > ps. nie strasz kolegi zarobkami :-/

    I tu masz racje... tego lepiej nie ujawniac:-)

    Jetty

  • 12. Data: 2004-08-17 09:58:27
    Od: "Rocco" <R...@w...pl>

    Użytkownik "Jetty" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    > I tu masz racje... tego lepiej nie ujawniac:-)

    ale przeciez to jes calkiem jawne :)

  • 13. Data: 2004-08-17 09:59:08
    Od: "Rocco" <R...@w...pl>

    Na dzien dobry nieco ponad 1000 brutto chyba, no chyba ze podniesli cos w co
    watpie ;)

    pozdr.

  • 14. Data: 2004-08-17 11:34:25
    Od: "Jetty" <e...@t...pl>

    > Na dzien dobry nieco ponad 1000 brutto chyba, no chyba ze podniesli cos w
    co
    > watpie ;)
    >
    > pozdr.

    No tak... ale nie zupelnie... a wiesz ile masz na reke????
    :-):-):-)

    Jetty

  • 15. Data: 2004-08-17 12:19:42
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > co watpie ;)

    na dzień dobry minimalna płaca zasadnicza dla stażysty:

    dr, dr hab, mgr+ped --> 1110,00
    mgr-ped, lic.(inż.)+ped --> 954,00
    lic.(inż)-ped, kol. naucz., naucz. kol. jęz. obc. --> 820,00

    > No tak... ale nie zupelnie... a wiesz ile masz na reke????

    minus ~30%

    Jotte

  • 16. Data: 2004-08-17 14:57:48
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    ale nie zapominajcie dodac, ze karta nauczyciela daje wam duzo
    odogodnien pomimo 1000 brutto:)

  • 17. Data: 2004-08-17 15:30:58
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > ale nie zapominajcie dodac, ze karta nauczyciela daje wam duzo
    > odogodnien pomimo 1000 brutto:)

    tzn. o co Co chodzi?
    Jeśli nauczyciele mają tak fajnie, to zostań belfrem i też będziesz tak
    miał, a jeśli nie mają, to czego im zazdrościsz?

    Jotte

  • 18. Data: 2004-08-17 16:24:48
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Jotte w news:cft8bd$4jf$1@news.dialog.net.pl napisał(a):

    > Jeśli nauczyciele mają tak fajnie, to zostań belfrem

    Ale nie tylko belfrzy maja dobrze. Czlowiek sie rozerwac ma? ;-) Jesli
    uwazasz, ze uczac masz sie tak zle to dlaczego uczysz?

    pozdrawiam
    Greg

  • 19. Data: 2004-08-17 18:56:23
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Ale nie tylko belfrzy maja dobrze. Czlowiek sie rozerwac ma? ;-)

    Nie wiem, ale dużo ćwiczę. ;)

    > Jesli uwazasz, ze uczac masz sie tak zle to dlaczego uczysz?

    Ze szlachetności serca i wrodzonej dobroci. ;)

    Jotte

  • 20. Data: 2004-08-22 00:32:24
    Od: "Personalny" <diNO@SPAM@e-strona.com>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jetty <e...@t...pl> zapodał(a):
    [ciach]

    > Czyli - jak widać - można :)

    Ech... A ja nadal szukam - germanista z okolic Kłodzka :)

    Pozdrawiam wszystkich