PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w szkole

  • 1. Data: 2004-08-16 14:34:41
    Temat: Praca w szkole
    Od: "Rocco" <R...@w...pl>

    czesc

    jak to jest ?

    czy trudno jest znalesc prace w szkole bez tzw. "znajomosci "?
    szukal ktos pracy w szkole na swoja reke?

    pozdr.

  • 2. Data: 2004-08-16 15:12:26
    Temat: Re: Praca w szkole
    Od: "Jetty" <e...@t...pl>

    > czy trudno jest znalesc prace w szkole bez tzw. "znajomosci "?
    > szukal ktos pracy w szkole na swoja reke?

    Ja szukalam i znalazlam:-) zupelnie bez znajomosci... zadzwonili do mnie tak
    koncem sierpnia wiec jeszcze miej nadzieje:-)

    Jetty

  • 3. Data: 2004-08-16 15:38:37
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości: news:cfqgmn$70p$1@news.onet.pl,
    Rocco e-mail: R...@w...pl
    sądząc mylnie, że to ważne napisał(a):

    > czy trudno jest znalesc prace w szkole bez tzw. "znajomosci "?
    > szukal ktos pracy w szkole na swoja reke?

    To zależy od wielu czynników (kwalifikacje, specjalność, rodzaj i
    lokalizacja szkoły idt.).
    Po prostu w pewnych okolicznościach jest to jakby "synekura", a w pewnych
    "degeneracja"... ;))
    Generalnie raczej powiedziałbym, że nie jest trudne.

    Jotte

  • 4. Data: 2004-08-16 15:57:19
    Od: "Rocco" <R...@w...pl>

    Użytkownik "Jetty" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ja szukalam i znalazlam:-) zupelnie bez znajomosci... zadzwonili do mnie
    tak
    > koncem sierpnia wiec jeszcze miej nadzieje:-)
    >
    > Jetty

    a jaka uczelnie konczylas?
    w jakim mieszkasz woj. ?
    i jaka srednia mialas?

    pozdr.

  • 5. Data: 2004-08-16 15:58:01
    Od: "Rocco" <R...@w...pl>

> [...]
    > "degeneracja"... ;))
    > Generalnie raczej powiedziałbym, że nie jest trudne.

    Nie trudne?

    jak sie ma znajomosci to nietrudne

    pzodr.

  • 6. Data: 2004-08-16 16:21:28
    Od: "Jetty" <e...@t...pl>

    > a jaka uczelnie konczylas?
    > w jakim mieszkasz woj. ?
    > i jaka srednia mialas?

    Jak chcesz wiedziec wiecej to zapraszam na priv:-)
    gg 1381367
    lub tlen eszpl
    a jak nic z tego nie masz to na meila:-)

  • 7. Data: 2004-08-16 16:39:22
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Rocco <R...@w...pl> zapodał(a):
    > czesc
    >
    > jak to jest ?
    >
    > czy trudno jest znalesc prace w szkole bez tzw. "znajomosci "?
    > szukal ktos pracy w szkole na swoja reke?

    W dużym mieście raczej trudno, językowcy są często szukani,
    np. Germaniści.
    Moja dziewczyna znalazła pracę (jako nauczyciel chemii i biologii,
    na wiosce) bez znajomości, w tej chwili koleżanka (jako Geramnista,
    w niedużym mieście) też znalazła pracę.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 8. Data: 2004-08-16 16:48:06
    Od: "Jetty" <e...@t...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Moja dziewczyna znalazła pracę (jako nauczyciel chemii i biologii,
    > na wiosce) bez znajomości, w tej chwili koleżanka (jako Geramnista,

    Ja znalazlam w duzym... jako matematyk:-)

  • 9. Data: 2004-08-16 18:01:06
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Nie trudne?
    > jak sie ma znajomosci to nietrudne

    To tylko moja prywatna opinia opinia (fakt - do mnie praca jak dotąd
    przychodzi sama, a nie mam jakichś rozległych znajomości).
    Ale wspomniałem o wielu uwarunkowaniach. Zadajesz pytanie typu: "czy trudno
    jest zostać sprzedawcą?" nie podając żadnych szczegółów.

    Jotte

  • 10. Data: 2004-08-16 21:06:46
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Jetty <e...@t...pl> zapodał(a):

    > Ja znalazlam w duzym... jako matematyk:-)

    Czyli - jak widać - można :)
    ps. nie strasz kolegi zarobkami :-/

    --
    Dominik Siedlak (bachus)