PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca przez internet...

  • 1. Data: 2004-08-16 14:20:44
    Temat: praca przez internet...
    Od: "Jetty" <e...@t...pl>

    jesli jestes zainteresowany zapraszam
    www.eszmal.friko.pl

  • 2. Data: 2004-08-16 15:55:53
    Temat: Re: praca przez internet...
    Od: "Rocco" <R...@w...pl>

    To jest wielki Kit !

    A tej kasy i tak sie chyba nie zbaczy.

    Zeby wyplacic np. 35 zl trzeba zbierac latami.
    wiec jaki to sens ?

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-08-16 15:56:32
    Od: "Rocco" <R...@w...pl>

    Użytkownik "Rocco" <R...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To jest wielki Kit !
    >
    > A tej kasy i tak sie chyba nie zbaczy.
    >
    > Zeby wyplacic np. 35 zl trzeba zbierac latami.
    > wiec jaki to sens ?
    >
    > pozdr.

    a jak dojdziesz do min. wyplaty to i tak kasy chyba nie zobaczysz

    pozdr.

  • 4. Data: 2004-08-16 18:37:19
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 16 sie 2004 w liście [news:cfqlf5$ei5$1@news.onet.pl] Rocco
    [R...@w...pl] napisał(a):

    > a jak dojdziesz do min. wyplaty to i tak kasy chyba nie zobaczysz

    A po co to "chyba". Przecież to oczywiste...

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

  • 5. Data: 2004-08-16 19:16:43
    Od: "Storm" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

    W temacie powyzej piszesz, ze jestes nauczycielka matematyki w szkole a w tym
    watku reklamujesz jakis syf w stylu "eszmal" .

    O co tu chodzi ???

    Czy moze teraz to "norma" dla nauczyciela ?

  • 6. Data: 2004-08-17 06:32:55
    Od: "Jetty" <e...@t...pl>

> [...]
    > watku reklamujesz jakis syf w stylu "eszmal" .
    >
    > O co tu chodzi ???
    >
    > Czy moze teraz to "norma" dla nauczyciela ?

    Nie norma... po prostu wakacje:-) troche sie nudze i probuje roznych
    rzczy... a nuz sie cos uda... mam znajomych ktorzy na tym zarabiaja... no
    moze nie tyle by za to zyc ale co jakis czas na piwo maja:-) a to dal mnie
    tez juz cos przy mojej wielkiej pensji nauczyciela:-)

    Jetty