PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma internetowa

  • 1. Data: 2004-08-16 13:20:55
    Temat: Re: firma internetowa
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ThauthiM <u...@i...pl> wrote:
    > czy jest ktos w stanie mi powiedziec w jaki sposob zaklada sie firme
    > internetowa? moze zna ktos jakis poradnik? opis takiej dzialalnosci?
    > jakas strona z informacjami? z gory dziekuje

    na takie pytanie jest tylko jeden dobry adres www.google.pl

    O co ci chodzi z zakladaniem firmy internetowej? Zakladasz ja jak normalne
    przedsiebiorstwo jesli chodzi o kwestie formalnbe

    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-08-16 15:00:46
    Temat: firma internetowa
    Od: ThauthiM <u...@i...pl>

    Witam wszystkich,

  • 3. Data: 2004-08-17 07:10:26
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...wp.pl>

    Użytkownik ThauthiM napisał:

    > Witam wszystkich,
    >
    > czy jest ktos w stanie mi powiedziec w jaki sposob zaklada sie firme
    > internetowa? moze zna ktos jakis poradnik? opis takiej dzialalnosci? jakas
    > strona z informacjami? z gory dziekuje

    Jaka firme internetowa? ISP, czy ASP (rozszerzenia w google.com)
    Napewno do zalozenia takiej firmy potrzebujesz wiedzy o temacie, albo
    zaufanych ludzi ktorzy ta wiedze posiadaja. Chyba jest z tym problem...?
    ;-)

    Pozdrawiam

    Bonza