PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w prokuraturze rejonowej

  • 1. Data: 2006-01-25 20:59:33
    Temat: Praca w prokuraturze rejonowej
    Od: "Radek" <k...@s...wp.pl>

    Ile może zarobic informatyk w Prokuraturze Rejonowej w mieście 50-75 tys.
    mieszkańców ?

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2006-01-25 21:25:00
    Temat: Re: Praca w prokuraturze rejonowej
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    od 0 do ( pewnie) 1000 zł.
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-01-25 23:27:48
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> wrote in

    > od 0 do ( pewnie) 1000 zł.

    zajefajnie - masz jakakolwiek podstawe na to, czy ot tak
    sobie strzelasz?

    adas;

  • 4. Data: 2006-01-26 08:52:36
    Od: "Ice" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Radek" <k...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Ile może zarobic informatyk w Prokuraturze Rejonowej w mieście 50-75 tys.
    > mieszkańców ?

    a to zależy od doświadczenia i stanowiska w hierarchi biurowej.

    może byc na dzieńdobry specjalistom (przy odpowiednim doświadczeniu) i się
    łapać w widełki płacowe specjalisty - wersja optymistyczna 2-3k pln brutto

    może zostać referentem i wtedy widełki płacowe dla referenta 1-2k pln brutto

    Wielkośćmiasta raczej nie będzie miała znaczenia - to jest administracja
    państwowa i widełki są jasno określone.

  • 5. Data: 2006-01-26 09:16:26
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Witam
    Zarobki w administracji okreslane sa takzwanym wskaznikiem sredniej krajowej
    w budzetowce, na poczatek prawdopodobnie nie bedzie to wiecej niz okolo 1,0
    czyli w granicach 1.600 - 1.700 brutto. Dla przykladu podam, choc to nie
    prokuratura, ale urzad wojewodzki, czlowiek pracujacy na stanowisku objetym
    przepisami sluzby cywilnej w zaleznosci od wojewodztwa zaczyna ( i dlugo
    pozostaje :) ) na poziomie wskaznika 0,8 - 1,3, czyli od 1.100 do 2.000 tak
    w przyblizeniu. jednym slowem na kokosy nie ma co liczyc.

    pozdrawiam k

  • 6. Data: 2006-01-26 20:12:12
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > zajefajnie - masz jakakolwiek podstawe na to, czy ot tak
    > sobie strzelasz?
    co do zera - tak. górną granicę strzeliłem, ale najprawdopodobniej się nie
    mylę
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 7. Data: 2006-01-26 20:30:38
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    gromax napisał(a):
    > co do zera - tak. górną granicę strzeliłem, ale najprawdopodobniej się nie
    > mylę
    IHMO zero strzeliles. Minimalna pensja to cos ok 900zl brutto.
    Z tego co slyszalem to w takim ZUSie informatyk na poczatku dostaje cos
    ok 1000zl netto. Wiec nie sadze zeby w sadzie bylo duzo gorzej.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2006-01-26 23:02:38
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    badzio wrote:

    > IHMO zero strzeliles.
    nie. ja mam z pracy w układzie "państwowym" całkowite zero, i jest to moja
    wiedza a nie domniemanie. z prostego powodu - nie pracuję dla tego typu
    firm (przynajmniej bezpośrednio). w "górę" strzelałem, bo nie wiem jakie sa
    widełki, ale widząc u kolegi pracującego w jednej z "państwowych" pasek
    opiewający na całe 1300 zł brutto (studia, 3 lata pracy w tej "firmie") po
    prostu strzelałem że jest to w jakiś sposób górna granica (ale nie jestem
    tego pewien, stąd "strzał" w kwotę netto).

    BTW, bawi mnie pytanie "ile zarobi <zawód> w firmie <X>". bo odpowiedź jest
    zawsze ta sama - na państwowym w jakie widełki sie plasuje (na pracach
    interwencyjnych maks. 1/2 średniej krajowej), w prywatnej firmie ile
    wynegocjuje.
    bo i co dla mnie za róznica że Kowalski zarabia tam X złotych a Iksiński 50
    razy więcej (na tym samym stanowisku)? ja na siebie mogę potrzebować np. 10
    tysięcy miesięcznie i podczas negocjacji w danej firmie będzie to mój
    wymóg, który firma spełni albo i nie. jak nie spełni, to moze da się
    wynegocjować jakieś inne warunki, np. samochód służbowy z limitem 500 km na
    własne potrzeby oraz limit komórki do 2500 oraz kasę w wysokości 7500?
    kto wie, ja dopóki nie udam się na negocjacje mogę tylko wiedzieć ile mi
    potrzeba i jaki mam "dolny" limit poniżej którego nie mogę zejść.
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---