PracaGrupypl.praca.dyskusje › pozycja w CV a aktulana praca

  • 1. Data: 2006-01-25 20:00:14
    Temat: pozycja w CV a aktulana praca
    Od: "adamos" <m...@o...pl>

    Witam.
    Czy jeśli pracuję a szukam innej pracy (lepszej:) ) musze podawać w CV nazwę
    aktualnie zatrudniającej mnie firmy ?
    W mojej branży raczej większość firm się zna wzajemnie - niekoniecznie
    chciał bym by rozsłyłając CV po firmach dotarła plotka do zatrudniającego
    mnie zakładu iż za ich plecami szukam pracy - po fakcie może dotrzeć. Mozna
    jakos dyplomatycznie wybrnąć z tego - tak by jednocześnie nie pomijać wogóle
    faktu pracy w danej branży ?

    z góry dzięki za podzielenie się swoimi doświadczeniami.
    a.

  • 2. Data: 2006-01-25 20:02:16
    Temat: Re: pozycja w CV a aktulana praca
    Od: croppek1 <c...@g...pl>

    adamos napisał(a):
> [...]
    > faktu pracy w danej branży ?
    >
    > z góry dzięki za podzielenie się swoimi doświadczeniami.

    No to chyba sobie sam odpowiedziałes

  • 3. Data: 2006-01-25 20:13:05
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    croppek1 na pl.praca.dyskusje:

    > No to chyba sobie sam odpowiedziałes

    To ja odpowiem przewrotnie: i tak dotrze. :)
    Tj. skoro firmy znają się wzajemnie to i ludzi z tych firm się zna. :>
    I to w jeszcze gorszej formie. Spotyka się dwóch PM-ów przy piwie i
    jedne pyta drugiego? Ten X. to u was już nie pracuje? Bo dostaliśmy jego
    CV...

    --
    Ziemek

  • 4. Data: 2006-01-25 21:22:11
    Od: "adamos" <m...@o...pl>

    > No to chyba sobie sam odpowiedziałes

    .. bardziej chodziło mi o konkretne "dyplomatyczne" sformuowania jakimi
    można by to subtelnie przemilczeć...

    >Spotyka się dwóch PM-ów przy piwie i
    >jedne pyta drugiego? Ten X. to u was już nie pracuje? Bo dostaliśmy jego
    >CV...

    to nie PM

  • 5. Data: 2006-01-26 09:51:36
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    jestem w podobne sytuacji, wiesz ... jak zalezy ci na zmianie pracy to
    ryzykuj, jak ktos ma rozum to bedzie dyskretny, poza tym z CV wynika ze
    nadal pracujesz w tej firmie ...