PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w prokuraturze rejonowej › Re: Praca w prokuraturze rejonowej
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w prokuraturze rejonowej
    Date: Fri, 27 Jan 2006 00:02:38 +0100

    badzio wrote:

    > IHMO zero strzeliles.
    nie. ja mam z pracy w układzie "państwowym" całkowite zero, i jest to moja
    wiedza a nie domniemanie. z prostego powodu - nie pracuję dla tego typu
    firm (przynajmniej bezpośrednio). w "górę" strzelałem, bo nie wiem jakie sa
    widełki, ale widząc u kolegi pracującego w jednej z "państwowych" pasek
    opiewający na całe 1300 zł brutto (studia, 3 lata pracy w tej "firmie") po
    prostu strzelałem że jest to w jakiś sposób górna granica (ale nie jestem
    tego pewien, stąd "strzał" w kwotę netto).

    BTW, bawi mnie pytanie "ile zarobi <zawód> w firmie <X>". bo odpowiedź jest
    zawsze ta sama - na państwowym w jakie widełki sie plasuje (na pracach
    interwencyjnych maks. 1/2 średniej krajowej), w prywatnej firmie ile
    wynegocjuje.
    bo i co dla mnie za róznica że Kowalski zarabia tam X złotych a Iksiński 50
    razy więcej (na tym samym stanowisku)? ja na siebie mogę potrzebować np. 10
    tysięcy miesięcznie i podczas negocjacji w danej firmie będzie to mój
    wymóg, który firma spełni albo i nie. jak nie spełni, to moze da się
    wynegocjować jakieś inne warunki, np. samochód służbowy z limitem 500 km na
    własne potrzeby oraz limit komórki do 2500 oraz kasę w wysokości 7500?
    kto wie, ja dopóki nie udam się na negocjacje mogę tylko wiedzieć ile mi
    potrzeba i jaki mam "dolny" limit poniżej którego nie mogę zejść.
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---