PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma Farmaceutyczna?

  • 1. Data: 2006-01-26 07:49:25
    Temat: Firma Farmaceutyczna?
    Od: "Apvv" <a...@w...pl>

    Witam co myslicie o pracy w firmie farmaceutycznej , znanej bardzo,
    rozwojowej i stabilnej. Oczywiscie nie jest to nic chyba rewelacyjnego, bo
    stanowsko jakie proponuja to przedstawiciel medyczny. NIe wiem moze ktos ma
    doswiadczenia jakies to prosze sie nimi podzielic. Proponuja 2300zl na
    umowie... w okres probnym. Rozumie iz chodzi o jezdzenie po klientach ,
    dktr, moze apteki itp , CO myslicie nie pakowac sie ? mozna cos zarobic? -
    mnie to wygalda na zwykla akwizycje ale moge sie mylic..

    POzdrowka

  • 2. Data: 2006-01-29 20:01:47
    Temat: Re: Firma Farmaceutyczna?
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Apvv napisał(a):
> [...]
    > dktr, moze apteki itp , CO myslicie nie pakowac sie ? mozna cos zarobic? -
    > mnie to wygalda na zwykla akwizycje ale moge sie mylic..

    Warszawa czy Poznań?