PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w okreslonych godzinach › Re: Praca w okreslonych godzinach
    From: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w okreslonych godzinach
    Date: Mon, 14 Aug 2006 08:45:20 +0200

    Użytkownik "Laris" popełnił:
    .
    > Jak to jest. Przyjmujac sie do pracy mam z gory narzucone godziny pracy, z
    > ktorymi sie zgadzam. Oczywiscie w umowie nic nie ma, ze firma x pracuje od
    8
    > do 16. Po jakims czasie ktos ma takie widzimisie i mowi od dzis pracujecie
    > od 10 do 18, na noc, czy tez w innych godzinach ktore obowiazywaly przy
    > przyjeciu. Czy pracownik musi sie z tym godzic? Czy w takim wypadku
    jedynym
    > wyjsciem jest zlozenie wypowiedzenia? Inaczej mowiac, czy pracodawca moze
    > dowolnie zmieniac godziny pracy pracownikowi?

    Moim skromnym zdaniem nie ma to większego znaczenia. Pracowałem kiedyś od
    7 - 15, 8 - 16, innym razem 8 - 20 i 20 - 8. Ostatnio 9 - 18, potem 10 - 18.
    Nie ma w ogóle o czym mówić, bo albo się zgadzasz albo nie przyjmujesz
    warunków, co prowadzi do odchudzenia ekipy o Twoją osobę.
    Jeśli firma płaci godziwe wynagrodzenie, nawet nie kokosy ale tyle żeby móc
    godnie żyć i na dodatek atmosfera w pracy jest dobra to można się
    dostosować.
    Natomiast jeśli jest ogólnie kicha a w okolicy nawał ofert pracy to można
    pomyśleć o rzuceniu tego i znalezieniu czegoś innego.

    P.