PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w okreslonych godzinach › Re: Praca w okreslonych godzinach
  • Data: 2006-08-21 08:41:26
    Temat: Re: Praca w okreslonych godzinach
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taaak? Ogłoszeniem w regulaminie pracy zlikwidować dodatki regulowane
    > ustawą
    > (np. za nadgodziny)?
    > Co za bzdury.

    Może wyraziłem się niejasno, ale są jeszcze firmy gdzie w regulaminie oprócz
    normalnego wynagrodzenia za nadgodziny (ustawowego +50 i +100%) stosuje się
    dodatki motywacyjne, premie akordowe itp opcjonalne składniki wynagrodzenia
    będące w gestii pracodawcy. I o ich likwidacji pisząc użyłem skrótu
    myślowego. Jeżeli firma chce wprowadzić oszczędności może zlikwidować
    wszystkie dodatki pozostawiając gołe pensje i stawki zgodnie z wymogami
    "ostatniej instancji" czyli KP.
    --
    Jackare