PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w domu - zarabiaj w Sieci › Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
  • Data: 2005-12-19 10:51:12
    Temat: Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    Od: G.Urbański <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W news:do1ard$322$1@news.dialog.net.pl Michał napisał:

    >[...]Jak znajdziesz uczciwą pracę[...]

    Właśnie, jak?
    Nie jestem informatykiem, ale użytkownikiem komputera.
    To dla mnie narzędzie, które chcałbym wykorzystać w celu zarobienia
    pieniędzy.
    Pełno w internecie takich systemów klikania w banery itp.
    To mnie nie interesuje.
    Jak w gąszczu tego badziewia znaleźć ofertę uczciwą?
    Mam też trochę wolnego czasu, który chciałbym wykorzystać na dodatkowe
    zajęcie,
    na uczciwą pracę. Tak, żeby ktoś miał z tego pożytek.
    Można chyba wprowadzać jakieś ogromne ilości danych z formy tradycyjnej,
    papierowej na elektroniczną, albo składać jakieś teksty na zamówienie?
    Może istnieją jakieś uczciwe zajecia o których wcale nie słyszałem, nie
    przeczytałem?
    Jak to znaleźć?
    Macie jakieś pomysły dla nie-informatyka?
    I wcale nie oczekuję ryby na telerzu wystarczy mi wędka.

    --
    gregus
    d...@S...pl