PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w domu - zarabiaj w Sieci › Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
  • Data: 2005-12-17 11:17:14
    Temat: Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    news:do0r4v$50u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tak wiec gdzie tu spam ?? Rownie dobrze moglem napisac takiego posta:
    > "Chcialbym podyskutowac o sposobach zarabiania w Sieci, to chyba
    > odpowiednia grupa. Aby moc miec material wyjsciowy do dyskusji zapraszam
    > do zapoznania sie z informacjami na http://adresstrony." lub podac ten
    > link w swojej stopce. Naprawde wydaje mi sie, ze uznanie mnie za spamera
    > bylo przesada i objawami jakies niezdrowej cenzury.

    Sprobuje Ci wyjasnic.

    Waznym czynnikiem w ocenie spamu na grupach sluzacych dyskusji, a nie
    ogloszeniom jest jego komercyjnosc - tzn. czy autor ma na celu odniesienie
    zyskow z wyslania postu.

    Ty zareklamowales cos, na zwerbowaniu ludzi do czego Ty bys zarobil. Dlatego
    rozni sie to od sytuacji, gdybym np. ja nie majaca nic wspolnego (finansowo)
    z bardzo lubianymi przeze mnie sklepami "Pozegnanie z Afryka" dala tu linka
    do strony z opisem zasad franczyzy i zapytala ludzi, co sadza o wykupieniu
    licencji i zarabianiu na tym. Zainteresowanie ludzi ta strona, a nawet
    decyzja kogos z nich, zeby kupic licencje, nie przynioslaby mi zadnych
    zyskow.

    Spamem jest wykorzystywanie grupy nieogloszeniowej na bezplatna reklame, a
    Ty to zrobiles.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com