eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w charakterze helpdeska?? › Re: Praca w charakterze helpdeska??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w charakterze helpdeska??
    Date: Mon, 31 Jan 2005 20:02:20 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Sender: Kyniu <>
    Message-ID: <4x70nwd4zvd8$.1wnspm3jd0tr1$.dlg@40tude.net>
    References: <ctj9rp$qm5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <9...@4...net>
    <ctl78r$mu5$1@inews.gazeta.pl>
    <1nezqdzcrq7ym$.4u01eh2x81dj$.dlg@40tude.net>
    <ctlf2d$tr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: k...@U...poczta.gazeta.pl
    NNTP-Posting-Host: fq38.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1107198152 4806 80.53.42.38 (31 Jan 2005 19:02:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Jan 2005 19:02:32 +0000 (UTC)
    X-User: kyniu
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.12.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:139988
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 31 Jan 2005 15:23:30 +0100, na pl.praca.dyskusje, Wojciech Zera
    napisal(a):

    > Oki dobra widze, ze najbardziej jestes wygadany na tej grupie, ale
    > moderatorem, to chyba nie jesteś.

    Nie kumam o co Ci teraz chodzi? Ktos ocenzurowal Twoja wypowiedz? Skasowal
    ja? A komentowac kazdy moze.

    > Ale jesli chodzi o helpdeska, to rozumiem, że chodzi tutaj o biegła
    > znajomość Win2000/NT/XP, biegła znajomośc sieci!

    Kazdy helpdesk ma swoja specyfike - ponadto jest pierwsza linia wsparcia,
    druga linia wsparcia - to taki najczesciej spotykany podzial - inne sa
    wymagania dla pracownika w linii pierwszej (wiedza ogolna ale w jak
    najszerszym zakresie) a inne dla drugiej (fachowcy w wybranej dziedzinie).
    Ponadto helpdesk niekoniecznie rozwiazuje problemy z zakresu sprzetu czy
    oprogramowania komputerowego. Wiec kazde stanowisko bedzie mialo swoja
    specyfike i opis - ktore pracodawca zapewne umieszcza w ogloszeniu.

    > Bo helpdesk nie musi byc w końcu webmasterem?!

    Nie musi ale moze jesli takie sa wymagania na danym stanowisku.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | |/ / _ _ _ (_)_ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1