PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Wielkiej Brytani

  • 11. Data: 2005-09-29 17:53:07
    Temat: Re: Polak jak nie zaszkodził to juz pomógł
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On 29 Sep 2005 19:06:51 +0200, "Tomek" wrote:

    >Nigdy tam nie byłes i nie będziesz. To po co pierdoły piszesz. Pokój jak we dwie
    >wynajmą to po 45 Funtów tygodniowo znajdą bez problemu.

    Niech w pięcioro, albo nawet dziesięcioro wynajmą, będzie taniej.

    >Jedzenia można wziąć na
    >dwa tygodnie. Zreszta jest niewiele droższe. Ale warto wziąć bo ichnie jest
    >niejadalne na dłuższą metę. Po miesiącu grochówka z torebki to super danie.
    >Jak to dziewczyny to trzeba szukać pracy w knajpach. 100 Funtów tygodniowo na czarno
    >na zmywaku zarobią.

    Żeby pracować za Ł100/tyg. na czarno to mówiąc delikatnie trzeba mieć
    coś z garem.

    >Jak lepsza knajpa i znaja angielski to i 200 Funtów

    O ja, nieee, super!

    >tygodniowo trafią. Jakby trzeba było za daleko dojeżdzać to się pzeprowadzic
    >bliżej pracy, nawet jakby było drożej. Na początek praca w knajpie jest bardzo
    >dobra. Bo przedpołudnia sa wolne i można jeżdzić ( kupić bilet na metro
    >tygodniowy bo sporo tańszy od jednorazowych) i szukać lepszej pracy. Teraz zrobi
    >sie troche luzu bo skończyły sie wakacje i studenci wracają. Jak masz ambicje
    >zostać od razu dyrektorem to faktycznie potrzebujesz mieszkanie za 500 Funtów
    >tygodniowo.

    Weź Ty mi powiedz coś jest złego w ambicji zostania dyrektorem?

    >A tak ogólnie to nie bredź.

    A możesz mi powiedzieć ile one zaoszczędzą? Życie na takim poziomie
    jaki im proponujesz spokojnie mogą sobie zapewnić w Polsce, zatem po
    co wyjeżdżać?

    Rozumiem, że można pracować na początku za jakieś małe pieniądze i
    mieszkać stadnie. Ale doradzanie dziewczynom żeby pracowały na czarno,
    gdy mogą zarobić legalnie bez problemu min. 2xwięcej (jak Londyn to
    jeszcze więcej) to już jest przesada.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 12. Data: 2005-09-29 18:31:34
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > mieszkać stadnie. Ale doradzanie dziewczynom żeby pracowały na czarno,
    > gdy mogą zarobić legalnie bez problemu min. 2xwięcej (jak Londyn to

    Nie ma nic złego w tym że ktoś chce zostać dyrektorem. Tylko dyrektorów to oni
    już maja. A tak przy okazji. Ja nikomu nie radze zeby zaoszczędził. Ja radzę jak
    za małe pieniądze wyrwać się z tego talibanu. Przecież nie napisałem żeby
    pracowały przy garach do końca zycia. Jak wezmą po 1,5 tyś Funtów to mogą sobie
    pracy w swoim zawodzie szukać i 4 miesiące. Ale jak wezmą po 300 to po miesiącu
    będą musiały wrócić jak nie znajdą żadnego zajęcia. Chyba jaja sobie robisz że w
    Polsce mozna jeszcze cokolwiek zarobić. Chyba w ryja. I nie przesadzaj z tymi
    dwa razy większymi zarobkami. Pojedz to zobaczysz jak szybko do mamy będziesz
    wracał. Taki wyjazd nie jest dla mamisynków i teoretyków. Tomek

  • 13. Data: 2005-09-29 18:54:31
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    Z takim podejściem to się nie dziwię dlaczego napisałeś to:

    >I nie przesadzaj z tymi dwa razy większymi zarobkami.

    >Pojedz to zobaczysz jak szybko do mamy będziesz
    >wracał. Taki wyjazd nie jest dla mamisynków i teoretyków.

    Powiesz mi co jest takiego nadzwyczajnego w wyjeździe do Anglii?
    Jakimś twardzielem trzeba być, żeby sobie gacie spakować i bilet
    kupić?

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 14. Data: 2005-09-29 19:15:22
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Powiesz mi co jest takiego nadzwyczajnego w wyjeździe do Anglii?
    > Jakimś twardzielem trzeba być, żeby sobie gacie spakować i bilet
> [...]
    Dla mnie to nic nadzwyczajnego. Dostatecznie dużo wyjeżdziłem sie po innych
    krajach. Pod mostem spałem i jagody jadłem. Jakbym miał kaprys to pomimo prawie
    pięćdziesiątki na karku wziąłbym plecak 500 Euro i pojechałbym w Swiat. Na razie
    niestety nie mogę mieć takiego kaprysu. Została mi jeszcze młodsza córka do
    wyekwipowania w lepszy Świat. Ale jak się skończy uczyć to zrobię sobie rundkę.
    A ty ze swoimi przemyśleniami będziesz w tyle. Życie jest po to zeby je jak
    najłatwiej przeżyć a nie prowadzić do nikąd nie prowadzacych talmudystycznych
    dyskusji. Tomek

  • 15. Data: 2005-09-29 22:01:03
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On 29 Sep 2005 21:15:22 +0200, "Tomek" wrote:

> [...]
    >najłatwiej przeżyć a nie prowadzić do nikąd nie prowadzacych talmudystycznych

    Było od razu zaznaczyć, że Twoje porady mają sens gdy ktoś chce po
    świecie się poszwędać i praca w Londynie na czarno za Ł100/tydz. jest
    potrzebna po to żeby mieć za co chatę opłacić, która to jest punktem
    wypadowym na miasto. Rozumiem, że można wpaść sobie na rok do Londynu,
    żeby połazić po galeriach, muzeach, w ciekawym towarzystwie skrętów
    parę wypalić i w ogóle z miastem się zapoznać, a w międzyczasie
    lepszej (i legalnej) pracy poszukać, żeby mieć za co bilet na
    zwiedzenie salonów królowej kupić.
    Wyobraź sobie jednak, że niektórzy jadą tam z nadzieją na lepsze
    życie, żeby rodzinę utrzymać i w tym momencie wmawianie komuś, że
    Ł100/tydz., czy kosmiczna kwota Ł200 będzie cacy jest niepoważne.

    Nie wiem gdzieś się szwędał po świecie, gdzie żeś spał, ale uświadom
    sobie że nie wszyscy wiedzą o której godzinie i w których Tesco, Asda
    czy Sainsbury są przeceny żarcia o 50-90% (i że jak spóźnią się o 10
    min. to już nic nie zdobędą); nie wiedzą gdzie kupić rower za 3, czy 5
    funtów, jak otworzyć konto w banku bez potwierdzenia adresu, lub jak
    takie potwierdzenie zdobyć; nie mają pojęcia jak gadać z Hindusem,
    gdzie znaleźć darmowy dostęp do internetu, jak się zachowywać w czasie
    szukania pracy i gdzie jej w ogóle szukać, by było to skuteczne. Po
    prostu nie wiedzą o tysiącu rzeczy i w tym momencie radzenie komuś
    żeby stanął z tobołkiem i trzystoma funtami w kieszeni gdzieś na ulicy
    w Londynie jest po prostu nieporozumieniem.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 16. Data: 2005-09-30 09:56:47
    Temat: Re: Praca w Wielkiej Brytani
    Od: UE feat. Polska & GW \(+Białoruś\) <N...@g...pl>

    alt.pl.unia-europejska - sami fachowcy (realnie)

  • 17. Data: 2005-09-30 11:59:00
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "UE feat. Polska & GW (+Białoruś)" <N...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:dhj240$9ls$1@news.onet.pl...
    > alt.pl.unia-europejska - sami fachowcy (realnie)

    To o czym mialaby byc ta martwa grupa a.p.u-e, ktora tak zażarcie starasz
    sie ozywic? O aspektach prawnych? O pracy w krajach UE? O polityce? O
    funduszach unijnych?

    Ja bym chetnie pogadala o funduszach, tylko tam rozmowcow brak.

    I.

  • 18. Data: 2005-10-03 13:31:09
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Tomek <k...@o...pl> wrote:

    > Nigdy tam nie byłes i nie będziesz.

    ... mieszkam w Londynie prawie rok. Fakt, widuję czasami w autobusach
    takich wychudzonych, zabiedzonych i nieogolonych, i strasznie
    zestresowanych gości ledwo dukających po angielsku - to Twoi
    współlokatorzy z pokoju? Nikomu nie życzę takiej "kariery", ale to i tak
    lepsze od siedzenia w Polsce z założonymi rękami. Jak kto chce zaczynać,
    jego sprawa. Tylko niech się liczy z niewygodami.

    B.

  • 19. Data: 2005-10-04 17:30:58
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > lepsze od siedzenia w Polsce z założonymi rękami. Jak kto chce zaczynać,
    > jego sprawa. Tylko niech się liczy z niewygodami.

    Nie dziwię się że coś takiego napisałeś. Polak jak nie zaszkodził to juz
    pomógł.Każdy dodatkowy Polak w Anglii to dla Ciebie konkurencja na rynku pracy.
    Bo że masz swój bank nie uwierzę. Tomek

  • 20. Data: 2005-10-05 13:39:35
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Tomek <k...@o...pl> wrote:
    > juz pomógł.Każdy dodatkowy Polak w Anglii to dla Ciebie konkurencja
    > na rynku pracy.

    dla mnie??? Ja już mam pracę z której jestem zadowolony, i mój
    pracodawca jest zadowolony ze mnie, a jak pokażesz mi kogoś z podobnymi
    do moich kwalifikacjami to są jeszcze wolne miejsca. Na które strasznie
    trudno znaleźć dobrych specjalistów. Acha, w mojej firmie nie patrzą na
    narodowość przy ustalaniu pensji.

    B.