PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o list intencyjny

  • 1. Data: 2005-09-26 22:16:23
    Temat: pytanie o list intencyjny
    Od: natassja <a...@j...w.reply.to>

    witam,

    ide na rozmowe w sprawie pracy jednoczesnie obecnie pracujac. mam obawy
    co do mozliwosci odejscia z obecnej pracy w czasie oczekiwanym przez
    potencjalnego pracodawce.
    czy puszcza mnie po np. miesiacu czy dopiero po uplywie ustawowych
    trzech dowiem sie dopiero po zlozeniu wypowiedzenia, a w przypadku
    uparcia sie obecnego pracodawcy przy trzech miesiacach wypowiedzenia -
    potencjalny pracodawca moze sie na mnie wypiac, bo nie zechce tak dlugo
    czekac. a ja zostane bez pracy jakiejkolwiek. czy w takiej sytuacji
    moge ich poprosic o list intencyjny?
    podobno cos takiego funkcjonuje, i oznacza przyrzeczenie pracy.
    czy funkcjonuje to na kazdym szczeblu kadry pracowniczej? a moze tylko
    w przypadku kadry menedzerskiej/kierowniczej?
    praca, o ktora sie staram to mniej wiecej opiekun firm, analityk
    kredytowy w sporym banku.

    z gory dziekuje za odpowiedzi.

    --
    pozdrawiam, ala
    gg:198441

  • 2. Data: 2005-09-27 05:10:58
    Temat: Re: pytanie o list intencyjny
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "natassja" <a...@j...w.reply.to> napisał w wiadomości

    > moge ich poprosic o list intencyjny?

    Możecie też podpisac umowe z dniem rozpoczecia pracy za 3 miesiące.

    vertret