PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w PWPW, czy warto?

  • 1. Data: 2007-10-23 13:23:02
    Temat: Praca w PWPW, czy warto?
    Od: SlaweK <s...@i...pl>

    Witam.
    Przeglądając portale z ofertami pracy znalazłem ogłoszenia polskiej
    wytwórni papierów wartościowych, w których poszukuje się pracowników
    do działu IT. Może ktoś miał bliższą stycznośc z tą firmą. Chciałbym
    poznać wasze opinie o niej. Czy warto starać się o pracę tam?
    Interesuje mnie praca na stanowisku projektanta programisty Java.

  • 2. Data: 2007-10-24 00:24:06
    Temat: Re: Praca w PWPW, czy warto?
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    --
    Miałem styczność jako konkurencja. Najprawdopodobniej jako programista java
    będziesz zajmować się pisaniem oprogramowania na karty elektroniczne.

  • 3. Data: 2007-10-24 01:15:26
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 23 Oct 2007 06:23:02 -0700, SlaweK
    <s...@i...pl> wrote:

    >Witam.
    >Przeglądając portale z ofertami pracy znalazłem ogłoszenia polskiej
    >wytwórni papierów wartościowych, w których poszukuje się pracowników
    >do działu IT.

    Pracować przy najfajniejszej drukarce w całym kraju? Kto by nie
    chciał! ;)

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 4. Data: 2007-10-24 05:44:16
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Pracować przy najfajniejszej drukarce w całym kraju? Kto by nie
    > chciał! ;)

    Może być tylko problem z braniem roboty do domu :)

    --
    andrzej

  • 5. Data: 2007-10-24 07:40:13
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 23 Paź, 15:23, SlaweK <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    > poznać wasze opinie o niej. Czy warto starać się o pracę tam?
    > Interesuje mnie praca na stanowisku projektanta programisty Java.

    krotko: praca moze byc ciekawa. Wynagrodzenie - raczej nie (PWPW to SA
    Skarbu Panstwa).

    --

    Pozdrawiam,

    glos