PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Opolu › Re: Praca w Opolu
  • Data: 2010-04-13 20:30:02
    Temat: Re: Praca w Opolu
    Od: Scowron <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-04-2010 o 09:02:35 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> napisał(a):

    > Przyklad pracy jaką mozna dostac w Opolu - na zasadzie dobrze, że jest
    > cokolwiek -
    >
    > Oferta ważna od 2010-04-08 do 2010-04-22
    >
    > STRASZY SPECJALISTA w Zarządzie Dróg Wojewodzkich
    > OFERTA KONKURSOWA
    > Wykształcenie: WYŻSZE MGR
    > Staż pracy: min. 5 LAT
    >
    > Umiejętności/Uprawnienia:
    > WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE,
    > BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ,
    > USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH I RACHUNKOWOŚCI, KODEKSU PRACY,
    > POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO,
> [...]

    Wydaje mi się, że chodzi o to żeby nikt się nie zgłosił i wtedy mają wolną
    rękę w zatrudnieniu kogoś z rodziny z całkowitym brakiem doświadczenia, bo
    przecież nikogo lepszego nie znaleźli.

    To mi przypomina ofertę typu: przyjmę kucharza ze znajomością języka
    chińskiego.
    Po pół roku wiszenia oferty w urzędzie pracy można wystąpić o pozwolenie o
    pracę dla jakiegoś imigranta :)
    p.s. Poprawcie mnie jeżeli się nie mylę

    --
    Scowron