PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Opolu › Re: Praca w Opolu
  • Data: 2010-04-14 05:35:03
    Temat: Re: Praca w Opolu
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-13 23:53, B.A.N. pisze:
    > mylisz sie - na KAŻDĄ prace (zwlaszcza w panstwowych urzedach) zglaszaja sie
    > SETKI chetnych (nieraz bylem na rekrutacjach to wiem)

    Mylisz się.

    http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_
    zdwop&id_dzi=12&lad=a&id_men=53

    dodana 2010-03-10 (żeby nie było, że stare)

    "Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru nie wyłoniono
    kandydata do zatrudnienia na ww. stanowisko w Zarządzie Dróg
    Wojewódzkich w Opolu ze wzglądu na brak kandydatów."

    dodana 2010-03-26
    "Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru nie wyłoniono
    kandydata do zatrudnienia na ww. stanowisko w Zarządzie Dróg
    Wojewódzkich w Opolu ze względu na brak kandydatów."

    dodana 2010-04-13
    "Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru nie wyłoniono
    kandydata do zatrudnienia na ww. stanowisko w Zarządzie Dróg
    Wojewódzkich w Opolu ze względu na brak kandydatów."

    I przy okazji.
    W tych ofertach
    http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_
    zdwop&id_dzi=12&lad=a&id_men=51