PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Opolu › Re: Praca w Opolu
  • Data: 2010-04-14 07:40:40
    Temat: Re: Praca w Opolu
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "B.A.N." <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hq2p9r$dud$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > mylisz sie - na KAŻDĄ prace (zwlaszcza w panstwowych urzedach) zglaszaja
    > sie SETKI chetnych (nieraz bylem na rekrutacjach to wiem)
    > natomiast co do checi "zatrudnienia swoich" to i owszem prawdopodobna
    > wersja z tym ze ... nie ma opcji zeby NIKT sie nie zglosil (nawet za
    > polowe tego, co ja mowie nawet za darmo ktos sie zglosi:)
    > pzdr

    Jak wyżej pisałem, mimo pozornej nieatrakcyjności, praca/służba w urzędach
    państwowych ceniona jest za:

    - stabilność zatrudnienia i względne bezpieczeństwo socjalne

    - jasną ścieżkę kariery i wynagrodzenia

    - innych "możliwości" ;-),

    nawet jeśli podstawa wynagrodzenia wydaje się być żałośnie niska na początku.