PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Opolu › Re: Praca w Opolu
  • Data: 2010-04-14 07:34:59
    Temat: Re: Praca w Opolu
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości
    news:hq3ksa$3j4$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Mylisz się.
    > http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_
    zdwop&id_dzi=12&lad=a&
> [...]
    > do zatrudnienia na ww. stanowisko w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Opolu ze
    > wzglądu na brak kandydatów."
    > dodana 2010-03-26
    > "Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru nie wyłoniono kandydata
    > do zatrudnienia na ww. stanowisko w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Opolu ze
    > względu na brak kandydatów."
    > dodana 2010-04-13
    > "Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru nie wyłoniono kandydata
    > do zatrudnienia na ww. stanowisko w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Opolu ze

    Tzn. możliwe, że byli kandydaci, ale żaden z nich nie spełnił wymogów
    formalnych, np.:

    - nie załączył kopii dowodu osobistego, bo właśnie zgubił, a kopia paszportu
    została odrzucona.

    - zapomniał postawić parafki na CV.

    - kandydat legitymuje się wykształceniem wyższym, ale nie ekonomicznym, dlatego
    mimo przepracowania kilkunastu lat na podobnym stanowisku nie spełnił wymagań
    formalnych.

    j.