PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Mbank

  • 1. Data: 2007-01-30 12:11:27
    Temat: Praca w Mbank
    Od: "Michal" <n...@n...pl>

    Witam,
    Zastanawiam sie nad praca w Mbanku (jako spec. ds. rozwoju serwisu), moze
    ktos sie orientuje jaka panuje tam kultura pracy (wiadomo koroporacyjna ;),
    ale moze jakies szczegoly). Jaka kultura pracy, zarzadzania. Bede wdzieczny
    za wszelkie informacje.

    --
    Pozdrawiam,
    Aj

  • 2. Data: 2007-01-30 20:08:17
    Temat: Re: Praca w Mbank
    Od: Alien <l...@g...pl>

    Michal napisał(a):
> [...]
    > ale moze jakies szczegoly). Jaka kultura pracy, zarzadzania. Bede wdzieczny

    Nie napiszę o konkretach ale...
    Miałem zajęcia na podyplomowych z Kierowniczką HR grupy BRE. Sporo
    opowiadała o pracy u nich (głównie od strony HR) i powiem szczerze, że
    samymi opowieściami bardzo mnie wciągnęła :) Na tyle, że chętnie bym tam
    spróbował swoich sił...
    No ale mówiłem - konkretów nie będzie.

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 3. Data: 2007-02-02 13:33:07
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl>

    Alien <l...@g...pl> napisal(a):

> [...]
    > opowiadała o pracy u nich (głównie od strony HR) i powiem szczerze, że
    > samymi opowieściami bardzo mnie wciągnęła :) Na tyle, że chętnie bym tam

    Lol:) Pokaz firme, gdzie ktos z HR w rozmowie nie stworzy idealnego
    obrazu tejze.

    --
    Andrzej Grądziel | gg: 1557202
    "Polska potrzebuje potężnej protekcji, by szczęśliwie po wyjściu z Egiptu

  • 4. Data: 2007-02-02 17:46:49
    Od: Alien <l...@g...pl>

    Andrzej Gradziel napisał(a):

    > Lol:) Pokaz firme, gdzie ktos z HR w rozmowie nie stworzy idealnego
    > obrazu tejze.

    Możesz się śmiać, bo nie słyszałeś kobiety. Wcale nie prezentowała
    idealnego obrazu swojej firmy. Poza tym ja nie bardzo widzę sens takiego
    postępowania, szczególnie że miała do czynienia z ludźmi, którzy tak jak
    ona pracują także w HR, czasami w dużo lepszych firmach niż grupa BRE
    (nie mówię o sobie) :)

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 5. Data: 2007-02-05 15:57:44
    Od: "news.atman.pl" <e...@c...pl>

    a jeśli mozna wiedzieć to na jakich podyplomowych studiach sa tak ciekawe
    zajecia z pania z BRE? :)

    ewa

  • 6. Data: 2007-02-05 19:36:04
    Od: Alien <l...@g...pl>

    news.atman.pl napisał(a):
    > a jeśli mozna wiedzieć to na jakich podyplomowych studiach sa tak ciekawe
    > zajecia z pania z BRE? :)

    Generalnie studia są takie sobie. Jest kilka wykładowców, którzy wiedzą
    że dzisiaj nikogo nie interesują teoretyczne rozważania...prowadzą
    /-dzili świetne zajęcia. Reszta raczej kicha. To też zależy co komu
    potrzebne i co kto lubi.

    A odpowiadając na pytanie :)
    Socjologia stosowana w zarządzaniu zasobami ludzkimi na UŁ.

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/