PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zaproponowac opiekunce do dziecka??

  • 1. Data: 2007-01-29 21:00:36
    Temat: Ile zaproponowac opiekunce do dziecka??
    Od: "Rav4" <a...@m...pl>

    Witam,

    Ile zaproponowac opiekunce do dziecka w Warszawie?? dziecko 3 lata

    pozdr

    Rav4

  • 2. Data: 2007-01-29 23:44:12
    Temat: Re: Ile zaproponowac opiekunce do dziecka??
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Rav4 napisał(a):
    > Ile zaproponowac opiekunce do dziecka w Warszawie?? dziecko 3 lata
    Zapytaj sie na grupie regionalnej (pl.regionalne.warszawa czy jakos
    tak). A najlepiej - zapytaj sie znajomych :)
    BTW Informacje typu czy opiekunka bedzie 3godz/dziennie czy 10, czy to
    jest emerytka czy studentka, pomoga w udzieleniu Ci prawidlowej odpowiedzi;)
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-30 08:19:04
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Rav4 wrote:

    > Witam,
    >
    > Ile zaproponowac opiekunce do dziecka w Warszawie?? dziecko 3 lata
    >
    > pozdr
    >
    > Rav4
    To zależy jakiej opiekunce, bo opiekunka z porządnymi referencjami może
    chcieć 1300-1500, a bez(ale to zdeka ryzyko) popracuje i za 1000.
    Moja żona kiedyś pracowała jako opiekunka u ludzi, zaczynała od 900, ale i
    warunki płacowe się zmieniły etc. i po 2 latach(już u innych ludzi) miała
    już właśnie 1500 i ludzie u których pracowała, prawie na kolanach błagali,
    żeby nie odchodziła. Także zależy jak trafisz.