PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Agencji Wywiadu

  • 1. Data: 2007-05-17 05:49:37
    Temat: Praca w Agencji Wywiadu
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    http://www.aw.gov.pl/pol/agencja/nabor.html

    Przyjęcie do służby w Agencji Wywiadu następuje na podstawie DOBROWOLNEGO
    zgłoszenia się kandydata do tej służby, po przeprowadzeniu POSTĘPOWANIA
    KWALIFIKACYJNEGO, w toku którego ustala się w szczególności, czy dana osoba
    spełnia określone WYMAGANIA FORMALNE.

    Warunek dobrowolności oznacza, że do służby w Agencji Wywiadu nikogo nie
    można wcielić przymusowo, a przyjęcie następuje w wyniku rozpatrzenia
    PODANIA O PRZYJĘCIE DO SŁUŻBY, którego złożenie stanowić musi wolne i
    świadome oświadczenie woli zainteresowanej osoby. Z zasady nie przyjmuje
    się jednak kandydatów, którzy samorzutnie wystąpiliby z taką inicjatywą.
    Agencja Wywiadu prowadzi aktywny nabór, we własnym zakresie wyszukując
    potencjalnych kandydatów do służby i docierając do nich ze swą ofertą.

    Ten fragment jest ciekawy:
    "Z zasady nie przyjmuje się jednak kandydatów, którzy samorzutnie
    wystąpiliby z taką inicjatywą."

    Czyli przyjść tam do pracy niejako z ulicy, w zasadzie nie ma szans.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2007-05-17 07:33:34
    Temat: Re: Praca w Agencji Wywiadu
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Ten fragment jest ciekawy:
    > "Z zasady nie przyjmuje się jednak kandydatów, którzy samorzutnie
    > wystąpiliby z taką inicjatywą."
    >
    > Czyli przyjść tam do pracy niejako z ulicy, w zasadzie nie ma szans.
    A co w tym ciekawego? To w wielu branżach, Jamesa Bonda vel Macierewicza
    widać też, norma. :)

    Pozdrawiam
    Maciek

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 3. Data: 2007-05-17 08:46:53
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > A co w tym ciekawego? To w wielu branżach, Jamesa Bonda vel Macierewicza
    > widać też, norma. :)

    Ciekawe jest to, że jeszcze kilka sprawnych akcji w sprawach polskich służb,
    a zacytowany fragment stanie się nieaktualny, a brać do pracy będą z łapanek
    :-)))

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 4. Data: 2007-05-17 09:36:16
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Maciej Ślużyński napisał(a):

    > Ciekawe jest to, że jeszcze kilka sprawnych akcji w sprawach polskich
    > służb, a zacytowany fragment stanie się nieaktualny, a brać do pracy
    > będą z łapanek :-)))
    I wszystko zgodnie z procedurą: [uzasadnienie przyjęcia do służb
    kandydata X] - kandydat X świetne się nadaje na szefa służb specjalnych
    bo jest socjologiem. Ma zatem o wiele lepsze kompetencje niż, dajmy na
    to, proktolog. A w porównaniu z analogiczną kandydaturą ornitologa,
    zdecydowanie korzystniej wypada kandydat X. :)

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 5. Data: 2007-05-17 12:15:38
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

> [...]
    > proktolog. A w porównaniu z analogiczną kandydaturą ornitologa,
    > zdecydowanie korzystniej wypada kandydat X. :)

    Ornitolog lepiej by się nadawał do kontrwywiadu; wszak jego specjalność
    to... obserwowanie różnych ptaszków ;-)

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 6. Data: 2007-05-18 09:10:02
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Maciej Ślużyński napisał(a):
    > Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w
    > wiadomości news:f2h7mf$dim$1@inews.gazeta.pl...

    > Ornitolog lepiej by się nadawał do kontrwywiadu; wszak jego specjalność
    > to... obserwowanie różnych ptaszków ;-)
    To chyba najlepszy urolog. On nie tylko obserwuje. On działa! :)

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 7. Data: 2007-05-19 09:57:41
    Od: Reduktor <l...@t...pl>

    On 17 Maj, 07:49, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy > Ten fragment jest
    ciekawy:
    > "Z zasady nie przyjmuje się jednak kandydatów, którzy samorzutnie
    > wystąpiliby z taką inicjatywą."
    >
    > Czyli przyjść tam do pracy niejako z ulicy, w zasadzie nie ma szans.

    Ta "zasada" ciekawie brzmi. A tak naprawdę, sądzę, że przyjmą każdego,
    kto się nadaje, tzn. ma dojścia, kontakty, potrafi zdobyć cenne
    informacje. Oczywiście odsiewają wszystkich, którzy chcieliby, a nie
    mają nic do zaoferowania. Na pewno nie potrzebują zwykłych urzędasów,
    bo ci są z LPR, Samoobrony itd.

    Pozdr.
    R.

  • 8. Data: 2007-05-29 20:50:13
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia 19 May 2007 02:57:41 -0700, Reduktor napisał(a):

> [...]
    > informacje. Oczywiście odsiewają wszystkich, którzy chcieliby, a nie
    > mają nic do zaoferowania. Na pewno nie potrzebują zwykłych urzędasów,

    czyli zbieranie milionów informacji i wyłuskiwanie z tego info godzącego w
    obronność czy ekonomię Najjaśniejszej Rzeczpospolitej.

  • 9. Data: 2007-05-30 13:37:14
    Od: "PL_(N)_umber_One " <p...@g...pl>

    Witam
    Najbardziej tragiczne, jest to nie jak zatrudniają , tylko jak zwalniają ze
    służb. Mamy ostatnio przykład z ABW. Płk Bieszyński, zwolniony kilka miesięcy
    temu z ABW (na własną prośbę), składał ostanio zeznania przed amerykańskim
    sądem, w sprawie ekstradycji Mazura, działając przy tym wyraźnie wbrew
    interesowi Państwa Polskiego. Dziwi mnie bardzo, że przy zwalnianiu oficerów
    służb np. nie nakłada się na nich obowiązku uzyskiwania zgody na wyjazd
    zagraniczny, i to bez względu na cel wyjazdu i bez względu na to, czy
    pozostają w słuzbie czy poza nią. W myśl jedynie słusznej zasady, że jak raz
    zostało się przyjętym do służby, to de facto pozostaje się w niej, do końca
    życia.