PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dofinansowanie dg

  • 1. Data: 2007-05-17 07:16:37
    Temat: Dofinansowanie dg
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Witam,

    Przekopalem troche sieci (wszedzie ktos chce kase za info) i grup, ale mam
    wciaz troche niejasnosci. Potrzebuje dotacji na dzialalnosc gospodarcza.
    Jednoosobowa firma. Zakup sprzetu komp i oprogramowania. Zadzwonilem dzis do
    urzedu ale jak uslyszalem o cyklu wielomiesiecznych szkolen, to .....
    trauma, odechcenie. W koncu pieniazki potrzebuje juz teraz.

    Czy znacie jakies konkretne programy unijne ? Na otworzenie lub dalszy
    rozwoj, w ktorych nie czeka sie w diabli dlugo :-|

    Moze za duzo wymagam ?

    Pozdrowienia

    Tomek

  • 2. Data: 2007-05-17 15:57:08
    Temat: Re: Dofinansowanie dg
    Od: "fafik" <f...@o...pl>

    Jeżeli jesteś bezrobotnym to:

    Art. 46. (87) 1. Starosta ze środków Funduszu Pracy może:
    2) przyznać bezrobotnemu jednorazowo środki na podjęcie działalności
    gospodarczej, w tym na pokrycie kosztów pomocy prawnej, konsultacji i
    doradztwa związane z podjęciem tej działalności, w wysokości określonej w
    umowie, nie wyższej jednak niż 5-krotnej wysokości przeciętnego
    wynagrodzenia, a w przypadku gdy działalność jest podejmowana na zasadach
    określonych dla spółdzielni socjalnych, wysokość przyznanych bezrobotnemu
    środków nie może przekraczać 3-krotnego przeciętnego wynagrodzenia na
    jednego członka założyciela spółdzielni oraz 2-krotnego przeciętnego
    wynagrodzenia na jednego członka przystępującego do spółdzielni socjalnej po
    jej założeniu.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia.
    A.

  • 3. Data: 2007-05-17 17:48:02
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "fafik" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednego członka założyciela spółdzielni oraz 2-krotnego przeciętnego
    > wynagrodzenia na jednego członka przystępującego do spółdzielni socjalnej

    No nie jestem bezr i nie bylem przez ostatnie 3 mies.