PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez internet

  • 1. Data: 2004-01-22 21:08:38
    Temat: Praca przez internet
    Od: "Kamil" <p...@o...pl>

    Poszukuje osob do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy). Jesli
    posiadasz komputer i doswiadczenie w srodowisku Internetowym, pomożemy Tobie
    zarobić do 500zl tygodniowo. W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj
    się z p...@o...pl

  • 2. Data: 2004-01-22 21:23:53
    Temat: Re: Praca przez internet
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > zarobić do 500zl tygodniowo. W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj
    > się z p...@o...pl

    Napisz jeszcze, ze te 500 to za 24hx7dni. A w wiekszosci przypadkow to
    30 zl za tydzien.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-01-22 21:25:40
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Tobie
    > zarobić do 500zl tygodniowo. W celu uzyskania pełnych szczegółów

    Pogorszylo sie.
    Tu juz po 2000 tygodniowo dawali za ta sama robote.

    b...@o...pl

    ---

  • 4. Data: 2004-01-22 21:35:41
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Kamilu czy z racji twojego swiezego objawienia na grupie mozesz dodac do
    swojego imienia jais ptaszek albo co innego, zeby odroznic sie od mojego
    (tego samego, ale starszego stazem)?

    Przyznam ze czuje sie zazenowany czytajac oferty pracy pozwalajace zarobic
    na domek z ogrodkiem w ciagu miesiaca podpisane moim imieniem ? :)

  • 5. Data: 2004-01-22 21:57:30
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "Kamil" <p...@o...pl> wrote in message

    > zarobić do 500zl tygodniowo. W celu uzyskania pełnych szczegółów
    skontaktuj
    > się z p...@o...pl

    Przynajmniej gosc od razu przeprasza.... :)

    GreG

  • 6. Data: 2004-01-22 22:40:31
    Od: "marcin" <e...@g...pl>

    przepraszam panie p...@o...pl ale ja w to nie wchodze.
    Praca przez duże P przez internet w Polsce nie istnieje!!!

    --
    Marcin J.
    gg#1941408