PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca przez internet › Re: Praca przez internet
    From: "Kamil" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca przez internet
    Date: Thu, 22 Jan 2004 22:35:41 +0100

    Kamilu czy z racji twojego swiezego objawienia na grupie mozesz dodac do
    swojego imienia jais ptaszek albo co innego, zeby odroznic sie od mojego
    (tego samego, ale starszego stazem)?

    Przyznam ze czuje sie zazenowany czytajac oferty pracy pozwalajace zarobic
    na domek z ogrodkiem w ciagu miesiaca podpisane moim imieniem ? :)

    Użytkownik "Kamil" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuje osob do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy). Jesli
    > posiadasz komputer i doswiadczenie w srodowisku Internetowym, pomożemy
    Tobie