PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie › Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie
    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie
    Date: Tue, 5 Jun 2007 15:06:51 +0200

    Użytkownik "Abodzioa" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f43loa$90c$2@news.onet.pl...

    > Cóż - ja nie mówię i nie powiedzialem ze firma jest do kitu - zadalem
    > tylko pytanie odnosnie oprogramowania a widze ze pojawilo sie mnostwo
    > stwierdzen ze nie szanuje swojej firmy, ze mam gdzies szefa i jego

    > Kto weźmie odpowiedzialność za to i na kogo spadnie wina - na szefa który
    > nie jest do końca świadomy tego niebezpieczeństwa

    > świadomie po prostu się "wystawia"...

    No wogole nie podwazasz publicznie kompetencji przelozonego i wogole robisz
    to tak, zeby byle lajza nie mogla sie dowiedziec o kogo i jaka firme chodzi.

    Wybacz, ale twoje stwierdzenia z watku, ze zajmujesz sie administracja i
    bezpieczenstwem wskazuja na pochodzenie ich z trzepakowej pseudo sieci.

    I zastanawiam sie czy:

    w sytuacji, ktora przedstawiles (zakaz uzywania /niekoszernego/
    oprogramowania) jest bezczelnoscia czy brakiem instrynktu samozachowawczego
    graniczacego z glupota...

    EOT

    sz.